قم - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تساوی برابر صبا برای ما راضی کننده نیست و باید از فرصت‌های گلزنی خود استفاده می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند جمعه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز که با تساوی بدون گل در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: این نتیجه برای ما نتیجه مناسبی نیست زیرا وقتی موقعیت‌های گل پرشمار خلق می‌کنیم انتظار داریم که نتیجه بگیریم در حالی که ۶ یا ۷ موقعیت صد در صد گل را هدر دادیم.

وی افزود: وقتی ۲ بازیکن از تیم صبا اخراج شدند کار برای ما پیچیده‌تر شد زیرا صبا به دنبال این بود که امتیاز بگیرد و به همین دلیل روی به بازی دفاعی آورد و حملات ما نیز برای گلزنی بی‌ثمر بود و در ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم و این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در نیمه دوم یک مهاجم به زمین آوردیم و به دنبال گل پیروزی بودیم اما در اواخر وقت بازی دچار مشکل بدنی شدیم زیرا فاصله بازی ما با صبا و بازی گذشته ما کم بود و مشکل دیگر ما مسافت طولانی مسیر ما تا قم بود که بدن بازیکنان ما را خسته کرد.

کمالوند بیان داشت: زمانی که یک تیم به بازی دفاعی روی می‌آورد رسیدن به موفقیت از طریق زمین و بازیکنان تکنیکی دشوار است و باید به بازی بلند روی بیاورید و دلیل اضافه کردن یک بازیکن بلند قامت به ترکیب تیم ما همین بود.

وی عنوان کرد: از تساوی راضی نیستم و امیدوارم تیم ما به تدریج به نتایج بهتر و کیفیت فنی مناسب تری برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.