مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حسین حسینی بنا به صلاحدید بابازاده در رختکن مانده بود، گفت: حسینی قهر نکرده و این تنها یک شایعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر سایپا گفت: فوتبال تهاجمی را انجام دادیم و توانستیم مزد این بازی تهاجمی را گرفته و به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: امروز تمام نفرات ما بازی قابل قبولی را ارائه دادند و همه دیدند که هم در کارهای ترکیبی و هم در ارسال‌ها موفق بودیم و چند موقعیت مسلم را هم از دست دادیم، توانستیم دو بر صفر سایپا را شکست داده و خود را به رده پنجم جدول برسانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که برخی از رسانه‌ها گفته بودند حسین حسینی دروازه‌بان دوم شما به خاطر اینکه در ترکیب نبوده، قهر کرده است؟ گفت: اینها همه شایعه است و حسین حسینی هرگز چنین کاری را نخواهد کرد و اگر هم برای گرم کردن مهدی رحمتی به زمین نیامد، حتماً صلاحدید حمید بابازاده بوده است.

خرمگاه در پایان تصریح کرد: ما از همین الان برد مقابل سایپا را فراموش می‌کنیم و تمام تمرکزمان بر روی دیدار مقابل فولاد خوزستان است زیرا بازی حساس و سنگینی را در اهواز خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.