سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: شاگردانم مقابل ماشین‌سازی با عشق برای آبادان بازی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، نادر دست‌نشان بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی سنگینی بود. نیمه اول ماشین‌سازی با وجود استفاده از بازیکنان مجرب توانست از لحاظ خاصیت دفاعی بهتر عمل کند. آنها در فاز دفاعی بازیکنانی داشتند که در جام جهانی بازی کرده بودند و کاپیتان تیم ملی به شمار می‌رفتند و از لحاظ فیزیکی بسیار خوب بودند. در این شرایط باید شما حق را به جوانان ما بدهید تا با سپری شدن زمان بتوانند شرایط بهتری را برای تیم شهر خود و هواداران فراهم کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شناخت بیشتری را نسبت به وضعیت ماشین‌سازی به دست آوردیم و بازیکنان به این باور رسیدند که می‌توانند مسائلی را که قبلاً طراحی کرده بودند در زمین اجرا کنند. درنهایت آن بازی زیبا را انجام دادند و فکر می‌کنم می‌توانستیم ۳-۲ گل دیگر بزنیم.

دست‌نشان گفت: در مجموع کار بزرگی را امروز کردیم، چون ماشین‌سازی از هر نظر چه مالی و چه بازیکن برتر از بچه‌های ما بودند، اما چون بچه‌های ما عاشق مردم آبادان و تیم خود هستند با عشق برای نفت آبادان امروز بازی کردند و امیدوارم که بتوانیم ضعف‌های فنی خود را در طول زمان برطرف کنیم.

سرمربی نفت آبادان تأکید کرد: ما در دو بازی گذشته برای کنترل بازی تمرکز نداشتیم، اما امروز بازیکنان در حالی که محکم و تنومند بازی کردند، توانستند در کنترل و گردش بازی نیز موفق باشند و یک فوتبال ایده‌آل را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: برای هماهنگ‌تر شدن به زمان نیاز داریم و معتقدم که رسانه‌ها باید ما را کمک کنند و هرچقدر این بچه‌ها مورد حمایت قرار بگیرند، مطمئناً مردم هم شناخت‌شان از آنها بیشتر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.