مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من استقلال از جمله تیم‌هایی در لیگ برتر است که واقعاً فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی چینی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل سایپا در مورد طلبش از باشگاه نفت اظهار داشت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده. ما طلبمان را از این تیم می‌خواهیم و از مسئولان تقاضا می‌کنیم که مشکل ما را حل کند چرا که این روزها همه گرفتار هستند. ما زحمت کشیده‌ایم و طلبمان را می‌خواهیم.

وی در خصوص شرایط استقلال و پیروزی‌های اخیر این تیم خاطرنشان کرد: اول فصل در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودیم که ما ۱۰-۱۱ بازیکن جدید جذب کرده‌ایم و برای هماهنگی این بازیکنان به زمان نیاز داریم. خوشبختانه بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و به بلوغ خوبی رسیده‌اند.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: قبلاً هم گفته بودیم که منتظر یک استقلال خوب باشید. حالا همه ما زیر نظر علیرضا منصوریان تلاش می‌کنیم تا به این هدف خود برسیم و تیمی در حد نام استقلال بسازیم.

چینی در مورد اظهارات افتخاری مبنی بر اینکه استقلال مانند بارسلونا بازی می کند عنوان کرد: تیم ما از جمله تیم‌هایی است که در لیگ برتر واقعاً فوتبال بازی می‌کند و فقط زیر توپ نمی‌زند. مطمئن باشید ما در هفته های آینده بهتر هم خواهیم شد ضمن اینکه باید بگویم تز علیرضا منصوریان این است که تیم بیشتر روی مالکیت،‌پاسکاری،‌حرکات ترکیبی و ... کار کند.

وی در مورد علت غیبت سید صالح مصطفوی خاطرنشان کرد: وی مشکل خانوادگی داشت و موضوع خاصی نیست. بحث مصاحبه‌ها که انجام داده مطرح نیست و بهتر است مشکلی در این زمینه درست نکنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.