سرمربی آبی‌پوشان لندنی معتقد است آقای خاص به خاطر دستاوردهایی که برای چلسی به ارمغان آورده، شایسته احترام از سوی هواداران این تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که شاگردانش عصر یکشنبه در دیدار حساسی از هفته نهم لیگ برتر انگلیس پذیرای منچستریونایتدِ تحت‌هدایت ژوزه مورینیو هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: ژوزه مورینیو فرد مهمی در تاریخ باشگاه چلسی بوده و بخشی از تاریخ این باشگاه را وی رقم زد. او شایسته استقبال گرم و خوبی از جانب هواداران چلسی در استمفوردبریج است. به شخصه احترام زیادی برای ژوزه قائلم.

وی در مورد وضعیت سه بازیکن تیمش هم اظهار داشت: جان تری در شکل و فرم خوبی است. او به خوبی تمرین کرد و مشکل قوزک پایش برطرف شده است و به بازی یکشنبه می‌رسد. ویلیان روز پنجشنبه به تمرینات بازگشت و دو جلسه در کنار بازیکنان تمرین کرد. هنوز در مورد حضور یا عدم حضور او در بازی مقابل منچستریونایتد تصمیمی نگرفته‌ام. اسکار به خاطر درگذشت پدربزرگش به برزیل رفته است.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی با پیش‌بینی اینکه بازی روز یکشنبه چلسی و منچستریونایتد یک بازی تاکتیکی خواهد شد، تأکید کرد: باید حواس‌مان به کل تیم من‌یونایتد باشد، اما ابراهیموویچ را به‌طور ویژه‌ای باید زیرنظر داشته باشیم. هواداران با حضور و حمایت خودشان می‌توانند مزیتی برای ما به شمار بروند. دوست دارم پیشرفت تیم را نسبت به بازی‌هایی که مقابل لیورپول و آرسنال داشتیم، ببینم و اطمینان دارم که این‌طور خواهد بود.

وی در مورد هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که سابقه کار با او را در یوونتوس داشته است، گفت: پل پوگبا رؤیای بازگشت به منچستریونایتد را داشت. برای او آرزوی موفقیت دارم، البته بعد از بازی با چلسی.

کونته در بخش پایانی صحبت‌هایش هم اظهار داشت: فابرگاس و ایوانوویچ به‌زودی مصدومیت عضلانی جزیی خود را پشت‌سر خواهند گذاشت.

چلسی در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد و شیاطین سرخ هم با ۱۴ امتیاز در مکان هفتم ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.