قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در مقابل پرتاب سنگ، شیرینی تعارف می‌کنیم و موظف به تعامل هستیم، پرسپولیسی‌ها شکایت کنند دلشان را به دست می‌آوریم.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی روز گذشته پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: همان‌طور که مشاهده کردید روز گذشته دو تیم بازی بسیار خوبی برگزار کردند و هواداران هم استقبال خوبی از این بازی انجام دادند. متأسفانه ما یک مقدار بدشانس بودیم اما در کل بازی بسیار خوبی بود.

وی در مورد اینکه تیمش با وجود مشکلات مالی فراوان همچنان جزو یکی از مدعیان است، عنوان کرد: ما مشکلات مالی زیادی داریم، ولی این مسئله روی روند تیمی ما تأثیر نمی‌گذارد. بازیکنان ما بسیار باغیرت و با تعصب هستند و تمام تلاششان را درون میدان انجام می‌دهند.

حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی، عزت پورقاز، میثم دورقی و سایر بزرگان تیم در کنار جوان‌ها باجان و دل بازی می‌کنند و مشکلات مالی را مطرح نمی‌کنند.

پورکیانی افزود: تعصب بازیکنانی مثل رحیم زهیوی قابل‌ستایش است، دیروز که صحبت می‌کردیم متوجه شدم، زهیوی کل خانواده‌اش را تحت حمایت دارد،‌اما او آن‌قدر متعصب است که باوجوداینکه یک ریال دریافت نکرده این مسئله را به خاطر تعصبی که به فوتبال خوزستان دارد، مطرح نمی‌کند. خوشبختانه با کادر فنی خوب و با دانشی که داریم جو دوستی در تیم راه افتاده و همه برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در رابطه باد انتقاداتی که به عملکرد داور داشتند اظهار داشت: هرگز وارد مقوله داوری نمی‌شوم این مسئله را برعهده کارشناسان و بینندگان می‌گذارم و امیدوارم با نظراتی که کارشناسان می‌دهند مشکلات داوری به حداقل برسد.

پورکیانی در پاسخ به این سؤال که در مورد سنگ‌پرانی که از سوی هواداران منتسب به این تیم صورت می‌گیرد چه نظری دارد عنوان کرد: هواداران ما این کار را انجام ندادند، هواداران منتسب به استقلال خوزستان پشت دروازه تیم می‌نشینند، از سوی هواداران پرسپولیسی تشنجی صورت گرفت و در مقابل جایگاه این اتفاقات افتاد که اصلاً با روحیه ورزش همخوانی نداشت.

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیسی‌ها مسبب این اتفاق بودند، عنوان کرد: من این مسئله را نمی‌دانم، به‌هرحال این اتفاقاتی که افتاد، به‌هیچ‌وجه مورد تأیید نیست و از سوی هیچ شخصی نباید چنین رفتاری سر بزند، مسئولان انتظامی باید به این موارد ورود کنند و اجازه ندهند برخی افراد با این کارها به روحیه ورزش لطمه بزنند. ما مخالف پرخاش و خشونت هستیم.

وی در مورد اعتراض‌های زیادی که بهمن روشنایی و سید فیروز پورموسوی در کنار زمین انجام می‌داند، خاطرنشان کرد: وظیفه سرپرست در کنار زمین جمع کردن حواشی است. مربی و سرپرست اعتراض محترمانه انجام می‌دادند و هیچ اهانتی نمی‌کردند. پورموسوی از مربیان با اخلاق ورزش ایران است و هیچ‌وقت رفتار نامناسبی انجام نمی‌دهند.

پورکیانی در پاسخ به این سؤال که پورموسوی اعلام کرده تمام ایران بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شود و در مقابل پرسپولیسی‌ها تهدید به شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: من وارد این اظهارنظرها نمی‌شوم. اگر پورموسوی چنین حرفی زده و پرسپولیسی‌ها شکایت کرده‌اند آن‌وقت جوابشان را می‌دهیم.

وی درمورد اینکه چه پاسخی می‌خواهند به پرسپولیسی‌ها بدهند،‌تصریح کرد: حالا که شکایت نکرده‌اند اما اگر این اقدام را انجام دادند دلشان را به‌دست می‌آوریم. ما پاسخ متقابل به خنجر نداریم و موظف به تعامل هستیم. این مسئله وظیفه ماست و همیشه این هدف را دنبال می‌کنیم. ما موظف به تعامل هستیم و در مقابل پرتاب سنگ شیرینی تعارف می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.