مدیر تیم فوتبال ایران با اشاره به درخواستی که از رئیس جمهور داشت و مورد اتهام قرار گرفت که زبان سرمربی تیم ملی شده است گفت: آقای کی روش اصلا در جریان درخواست من از آقای روحانی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی چندی پیش در مصاحبه ای از رئیس جمهور خواست حمایت ویژه ای از تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد تا بتواند به جام جهانی راه پیدا کند. بعد از این اظهار نظر برخی عنوان کردند که وی به جای کی روش چنین اظهار نظری کرده چرا که اگر کی روش صحبت می کرد مشمول جریمه می شد.

پیروانی در واکنش به این اتهامات گفت: اصلا آقای کی روش در جریان این درخواست نبودند و بنده شخصا تصمیم گرفتم که آن مصاحبه را انجام دهم چرا که اعتقاد دارم تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی نیازمند کمک همه است و فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی تواند هزینه ها را تامین کند.

وی ادامه داد: طبیعی است وقتی فدراسیون فوتبال بدهی زیادی دارد و باید هزینه های خودش را تامین کند و وزارت ورزش هم بودجه کافی برای این کار را ندارد، دولت باید از این تیم حمایت کند تا بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم و باعث خوشحالی مردم شویم.

پیروانی در پاسخ به منتقدان گفت: مطمئن باشید که کی روش ادمی نیست که از جریمه بترسد و سکوت کند. اگر لازم باشد او حرفش را خواهد زد. بنابراین این دوستان بروند اطلاعاتشان را کامل کنند و بعد چنین مسائلی را مطرح کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود با اشاره به برگزاری دیدار با تیم ملی فوتبال سوریه در مالزی گفت: به خاطر لغو شدن دیدار تدارکاتی برابر تایلند و عراق ما چند روز زودتر به این کشور خواهیم رفت تا برای بازی حساس برابر سوریه آماده شویم. برخلاف اینکه خیلی ها فکر می کنند ما بازی آسانی داریم اما دیدار با سوریه بسیار سخت است.

وی افزود: با اینکه ما در چند بازی اخیر خوب کار کرده ایم و نتایج قابل قبولی هم گرفته ایم اما هنوز کار صعود به جام جهانی تمام نشده و روزهای سخت باقی مانده است. ما باید به زمین مدعیان برویم و بازی کنیم و آنها هم به ایران بیایند. بنابراین در ادامه کار سختی پیش رو داریم و نباید از همین حالا کار را تمام شده بدانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.