هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه لیگ امسال به خاطر تعطیلی‌های مکرر کیفیت لازم را ندارد، گفت: این تعطیلات باعث شده است عیار شانزدهمین دوره لیگ برتر پایین بیاید.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان در هفته های اخیر گفت: استقلال شاید یکی از تنها تیم هایی بود که توانست از تعطیلات استفاده مطلوبی برده و چند بازی اخیرش را با پیروزی به پایان برساند.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله ای که می تواند استقلال را از رسیدن به بالای جدول دور کند، حواشی است که کادر فنی باید مراقب اینطور مسائل باشد و اجازه ندهد که حاشیه‌ها گریبانگیر تیم شده و تیم را از روند روبه جلویی را که در پیش گرفته، باز دارد.

فکری در خصوص وضعیت پرسپولیس نیز گفت: قرمزپوشان اوایل فصل شروع بسیار خوبی داشتند اما در سه بازی اخیر آن صلابت همیشگی را نداشتند. ولی با توجه به هوشیاری برانکو و حرفه ای بودن او، پرسپولیس دوباره توانست به چند پیروزی دست پیدا کرده و خود را به بالای جدول برساند و فکر می کنم این تیم یکی از شانس های قهرمانی در این فصل است.

وی در خصوص تعطیلات مکرر لیگ نیز گفت: متاسفانه این تعطیلات عیار لیگ را پایین آورده و تیم ها با توجه به اینکه نمی توانند پشت سر هم بازی کنند، فاقد یک فوتبال تاکتیکی هستند و تا تیم ها می آیند که به اوج آمادگی برسند یک تعطیلی دیگر پیش روی آنهاست و دوباره آنها باید هم کار بدنی انجام بدهند و هم به دنبال بازی تدارکاتی باشند تا از شرایط مسابقه دور نشوند و این تاثیر منفی بر اکثر تیم های لیگ برتری گذاشته است.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که لیگ را برای یک بازی دو تا سه هفته تعطیل کنند ولی این مسئله فقط در کشور ماست و با توجه به اینکه همه متحد شدند تا تیم ملی به جام جهانی برسد باشگاه ها حاضرند این ضرر را به جان بخرند ولی فوتبال ملی ما پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

فکری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می تواند مستقیما به جام جهانی صعود کند، گفت: با توجه به نتایج خوبی که تیم در مرحله مقدماتی کسب کرده است جا دارد یک خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بگوییم و امیدوارم همین روند پیروزی را در دیدارهای آینده نیز ادامه دهند تا تیم ملی کشورمان به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.