اهواز - کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ۶ ماه است که بازیکنان این تیم دریافتی از باشگاه نداشته اند ولی به عشق مردم خوزستان در لیگ برتر بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیبی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران گفت: دیگر قصد نداریم به مشکلات مالی تیم فکر کنیم ولی واقعیت این است که ۶ ماه است که بازیکنان استقلال خوزستان دریافتی نداشته اند.

وی افزود: ما به عشق مردم خوزستان داریم در میدان بازی می کنیم ولی بازیکنان هم برای تدام بازی های خوب و برای زندگی خود به پول نیاز دارند و بدون پول واقعا نمی توان به کسب موفقیت چندان امیدوار بود به خصوص اینکه در این فوتبال پول های کلانی رد و بدل می شود.

طیبی در خصوص بازی نیز گفت: بازی خوبی امروز به نمایش گذاشته شد به خصوص اینکه پرسپولیس امسال جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی است ولی با تمام احترامی که به داور قائلم وی در این بازی تمام خطاهای ۵۰ به ۵۰ را به سود حریف سوت زد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس در حالی در برابر ما قرار گرفت که در بازی های گذشته خود بارها و بارها روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد می کرد ولی در این بازی آنها هیچ موقعیت روی دروازه ما ایجاد نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ١٦:٤٥دقیقه عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.