سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت که اگر شاگردانش دچار استرس نمی‌شدند می‌توانستند سه یا چهار گل به یمن بزنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال جوانان ایران با شکست یک بر صفر یمن جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را به دست آورد.

امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم کشورمان پس از پایان بازی گفت: از شاگردانم به خاطر ارائه بازی منظم تشکر می‌کنم و بسیار سازماندهی شده بازی کردند. بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله همیشه در این رقابت‌ها استرس نهفته‌ای دارند و فکر می‌کردند که اگر نتوانند حریف خود را شکست دهند باید به خانه بازگردند.

وی اظهار داشت: سرمربی یمن یکی، دو روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که می‌توانند ایران را شکست دهند و قصد داشت از این طریق بازیکنان ما را تحت فشار روانی قرار دهد. در این بازی بدشانسی هم داشتیم و می‌توانستیم سه یا چهار گل به یمن بزنیم. این بازی را فراموش می‌کنیم و با تمام توان خود آماده بازی مرحله یک چهارم نهایی می‌شویم.

امیر حسین پیروانی در خاتمه گفت: باید با شاگردانم صحبت جدی داشته باشم، زیرا بازی بعدی ایران بسیار مهم و حیاتی است.

سرمربی تیم جوانان یمن نیز با تبریک به تیم‌های ایران و ژاپن به خاطر صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی گفت: رویارویی با ایران آخرین بازی یمن بود و سعی کردیم بهترین نمایش خود را ارائه دهیم تا به سه امتیاز برسیم.

النوفی اضافه کرد: بازیکنان یمن عجله کردند و تمرکز لازم را در استفاده از فرصت‌ها نداشتند. آنها پس از انجام سه بازی خسته بودند و به خوبی آماده حضور در این رقابت‌ها نشدند. ایران در بازی برابر یمن روی ضربات آزاد تمرکز زیادی کرده بود و بازیکنانم اشتباهات زیادی را مرتکب شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.