اهواز - مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با پرسپولیس تهران ثابت کردم که هیچ دلیلی برای توهین کردن به من وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم زهیوی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز داوری به سود حریف بود به خصوص اینکه پنالتی که به سود آنها گرفته شد به هیچ وجه پنالتی نبود و کارشناسان می توانند در این خصوص نظر بدهند.

وی افزود: از سوی دیگر در محوطه جریمه پرسپولیس روی من خطای واضحی شد ولی داور از آن چشم پوشی کرد در حالیکه به راحتی می توانست برای تیم ما اعلام پنالتی کند.

زهیوی با بیان اینکه برخی در مدت اخیر در شبکه های اجتماعی به توهین کرده اند، گفت: در این بازی ثابت کردم که هیچ مسئله ای وجود ندارد که باعث توهین آنها شود ولی بعد از زدن گل برای خوشحالی به سمت آنها نرفتم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات مالی استقلال خوزستان در این فصل نیز تصریح کرد: مشکلات مالی باشگاه هنوز حل نشده است ولی مسئولان باشگاه گفته اند در این خصوص سکوت کنیم.

تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ١٦:٤٥دقیقه عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل استقلال خوزستان را رحیم زهیوی روی یک ضربه تماشایی وارد دروازه حریف کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.