اهواز - پرسپولیس در حالی در هفته نهم لیگ برتر در برابر استقلال خوزستان قرار گرفت که هواداران قرمزپوش در اهواز از آبی ها بیشتر بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ١٦:٤٥دقیقه عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: ووحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، میثم دورقی، علی اصغر عاشوری (۷۷ فرشاد سالاروند)، مهدی مومنی(۹۰ سلمان بحرانی)، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید(۸۲ مهدی زبیدی) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* تیم پرسپولیس تهران نیز با ترکیب: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کمیابی‌نیا، وحید امیری، محسن مسلمان (۸۸ احمد نوراللهی)، فرشاد احمدزاده (۸۵ رامین رضائیان)، علی علیپور (۷۴ امید عالیشاه) و مهدی طارمی در برابر قهرمان فصل قبل لیگ برتر قرار می گیرد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان با نصب بنری در این بازی از مسئولانی خوزستانی خواستند که برای حل مشکلات مالی این چاره اندیشی کنند.

* رامین رضائیان که در بازی های اخیر تیم ملی فوتبال ایران همیشه بازیکن ثابت بوده است در این بازی نیز از سوی برانکو ایوانکوویچ در ترکیب اصلی قرار نگرفته و از روی نیمکت شاهد تلاش هم تیمی‌هایش خواهد بود. در نهایت این بازیکن در دقیقه ۸۵ بازی برای اولین بار در این فصل برای تیمش وارد میدان شد.

* در جریان این بازی یک کودک با گشودن دروزاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید. این کار که با هماهنگی بازیکنان دو تیم و مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفت، مرتضی کودک ۱۰ ساله اهوازی که مبتلا به بیماری سرطان است و آرزوی گشودن دروازه پرسپولیس را داشت، به صورت نمادین اقدام به این کار کرد و دروازه بیرانوند را گشود.

* رامین رضائیان نیز پیراهن خود را به این کودک مبتلا به سرطان که مبارزه‌ای جانانه با این بیماری را پشت سر می‌گذارد، اهدا کرد. برانکو ایوانکوویج سرمربی تیم پرسپولیس نیز این کودک را در آغوش کشید و با وی عکس یادگاری گرفت.

* در دقیقه ۵۷ بازی پرسپولیس روی اشتباه دروازه بان حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد. وحید شیخ ویسی روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شد ولی ضربه پنالتی پرسپولیس را حسین ماهینی زد که توپش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

* نکته جالب توجه این بازی این بود که با وجود اینکه اهواز به شهر آبی ها معروف بود ولی تعداد هواداران پرسپولیس از تیم میزبان هم بیشتر بود.

* هواداران استقلال خوزستان برای کری‌خوانی با پرسپولیسی‌ها به تشویق تیم قشقایی شیراز پرداختند.

* بعد از گلزنی رحیم زهیوی، هنگامی که بازیکنان استقلال خوزستان مشغول خوشحالی بودند، چند بطری آب معدنی از سوی هواداران پرسپولیس به سمت آنها پرتاب شد.

* این بازی را حسین زرگر با کمک سعید قاسمی و حسن انتظاری سوت زد و در آن به رحیم زهیوی، عقیل کعبی، وحید شیخ‌ویسی، عزت‌الله پورقاز، فرشاد سالاروند (استقلال) – محسن ربیع‌خواه (پرسپولیس) کارت زرد نشان داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )