مدیراجرایی باشگاه منچسترسیتی اعتراف کرد که برای این باشگاه خرید مهاجم آرژانتینی بارسلونا یک اقدام محال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی که سابقه فعالیت در همین سمت در باشگاه بارسلونا را هم دارد، با معرفی لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا، اعتراف کرد که خرید او برای آبی‌پوشان شهر منچستر غیرممکن است.

در حساس‌ترین دیدار از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچسترسیتی از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند که این بازی پپ گواردیولا، فران سوریانو و نیز چیکی بگیریستاین که هر سه زمانی (به ترتیب به عنوان سرمربی، مدیر اجرایی و مدیرورزشی) در بارسلونا فعالیت داشتند را برابر آبی‌و‌اناری‌ها قرار می‌دهد.

سوریانو در آستانه این بازی اعتراف کرد که بارسلونا شانس بیشتری برای کسب پیروزی در خانه‌اش دارد و اینکه بعید می‌داند من‌سیتی هرگز بتواند لیونل مسی را به چنگ آورد.

او به شبکه RAC۱ اسپانیا گفت: اینکه مسی بخواهد دوران بازیگری‌اش را در بارسلونا به پایان برساند، کاملاً طبیعی است. او برای انتقال به تیمی دیگر تلاش نخواهد کرد، اما ما دوست داریم تصور کنیم که این اتفاق رخ می‌دهد. او بهترین فوتبالیست دنیاست و خودش است که تعیین می‌کند کجا دوران بازیگری‌اش را به پایان برساند.

سوریانو ادامه داد: بازی امشب بازی است که تاریخ می‌گوید بارسلونا شانس بیشتری برای کسب پیروزی در آن دارد. بارسایی‌ها بهترین بازیکن دنیا را دارند و شکست دادن‌شان در خانه کار سختی است. منچسترسیتی اما تیمی در حال بازسازی است و هنوز کارهای زیادی باید در تیم این تیم صورت بگیرد.

با وجود درآوردن پیروزی در رقابت با بارسلونا برای خرید نولیتو از سلتاویگو و نیز خرید کلودیو براوو، دروازه‌بان اول کاتالان‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال، سوریانو تدکید کرد که منچسترسیتی صرفاً به جذب ستاره‌های بارسلونا چشم ندارد.

او همچنین ادعا کرد که دو سال پیش به بارسلونا در خصوص انتقال سسک فابرگاس به انگلیس هشدار داده بود اما از این کار خود پیشمان شد چرا که اطلاعات او در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد.

مدیراجرایی باشگاه منچسترسیتی عنوان کرد: ما هیچ پیشنهادی به بارسلونا برای خرید هیچ یک از بازیکنان این تیم نداده‌ایم. اوضاع خیلی ساده است. گاهی اوقات مدیربرنامه‌های با بارسلونا تماس می‌گیرند و می‌گویند که منچسترسیتی به آنها پیشنهاد داده است. پس از آنها بارسلونا با ما تماس می‌گیرد و ما می‌گوییم که چنین چیزی صحت ندارد. در مورد فابرگاس هم مدیربرنامه‌های او به دنبال تیمی در انگلیس بود. من با بارسلونا تماس گرفتم و به مسئولان این تیم در خصوص جدایی قریب‌الوقوع فابرگاس هشدار دادم. آنها از من تشکر کردند و گفتند که نمی‌خواهند فابرگاس آنها را ترک کند. چند روز بعد در روزنامه‌ها دیدم که نوشته‌اند سوریانو به دنبال خرید فابرگاس است. من دوباره با بارسلونا تماس گرفتم و گفتم که من می‌خواستم به شما کمک کنم. دفعه بعد دیگر به این باشگاه هشدار نخواهم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.