مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد از ۶ سال با شایستگی سپاهان را شکست دادیم، اما برخی این برد را به خداحافظی نویدکیا ربط می‌دهند، آیا محرم در بازی با پرسپولیس هم قصد خداحافظی داشت؟

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۲ بر صفر مقابل سپاهان گفت: بعد از ۶ سال در لیگ برتر موفق شدیم سپاهان را شکست دهیم. آخرین برد ما مقابل سپاهان در لیگ مربوط به زمانی بود که من و همکارانم در این باشگاه حضور داشتیم، البته در جام حذفی سپاهان را با ضربات پنالتی شکست داده بودیم. با این حال روز گذشته ذوب‌آهن با ارائه یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی توانست برنده دربی اصفهان شود.

وی افزود: میانگین دوندگی بازیکنان ذوب‌آهن در این مسابقه یک رکورد جدید برای تیم ما بود. بازیکنان ما به‌طور میانگین در این بازی ۱۱ کیلومتر و ۲۰۰ متر دویدند و دوندگی برخی از بازیکنان ما از مرز ۱۲ کیلومتر هم گذشت که این نشان از آمادگی جسمانی آرمانی بازیکنان ما داشت، باید از آنها تشکر کنم. پیش از این هم در بازی با فولاد خوزستان بازیکنان تیم ما ۱۱ کیلومتر دویده بودند که در دربی اصفهان رکورد جدیدی را ثبت کردند. در واقع بازیکنان تیم ما در حد تیم‌های اروپایی دویدند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به انتقاداتی که از دروازه‌بان برزیلی سپاهان شد، گفت: با وجود انتقادهایی که از این بازیکن شد باید بگویم او چند فرصت خوب گلزنی خوب را از بازیکنان ما گرفت. ضربه‌های رجب‌زاده، احسان پهلوان و یاسر فیضی را مهار کرد.

آذری در مورد جلسه روز آینده هیأت مدیره باشگاه برای انتخاب سرمربی گفت: فردا جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره باشگاه برای انتخاب سرمربی برگزار می‌کنیم، تمام مسائل و نقل‌قول‌های گفته‌شده از سوی من در فضای مجازی در مورد انتخاب سرمربی را تکذیب می‌کنم. من بعد از مسابقه تا امروز که با شما صحبت کرده‌ام، هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام. فردا اعضای هیأت مدیره در مورد سرمربی تیم تصمیم‌گیری می‌کنند. من مدیرعامل باشگاه هستم و تصمیمات هیأت مدیره را اجرا می‌کنم، البته برای انتخاب سرمربی نظر مهندس صادقی مدیر کارخانه ذوب‌آهن را هم جویا خواهیم شد.

وی در مورد اینکه گزینه دیگری به جز مجتبی حسینی برای هدایت ذوب‌آهن دارید یا نه، گفت: بحث‌های گروهی مزایای زیادی دارد، ۵ فکر بهتر از یک فکر کار می‌کند، مهندس شهنازی رئیس هیأت مدیره باشگاه سال‌ها در ذوب‌آهن حضور داشته و در پست‌های بالای ورزشی هم مدیریت کرده است. اگر گزینه‌های دیگری هم برای سرمربی‌گری در این جلسه معرفی شوند، آنها را بررسی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد شکایت غریق‌نجات‌ها از این باشگاه گفت: مدت‌هاست که درگیر شکایت‌های مختلف هستیم، تعدادی از غریق‌نجات‌ها بابت حق‌بیمه خود ۱۰۴ میلیون تومان از حساب باشگاه با حکم قضایی برداشت کرده‌اند و من پیگیر این موضوع هستم. از زمانی که به ذوب‌آهن آمده‌ام حدود ۵ میلیارد تومان مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی را پرداخت کرده‌ام. از یورگن گده گرفته تا دسوزا و کاسترو. طلب ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی بسکتبالیست‌ها را با تعامل و پیگیری به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رساندم و آن را پرداخت کردیم. با این حال بهتر است که من در مورد این مسائل صحبت نکنم، زیرا برخی از بیان این مسائل ناراحت می‌شوند، اکثر این مطالبات مربوط به سال ۸۹ تا ۹۲ است.

آذری در مورد اینکه باخت سپاهان به ذوب‌آهن در سایه خداحافظی محرم نویدکیا قرار گرفته است، گفت: ما با کمال شایستگی سپاهان را شکست دادیم، اینکه برخی بخواهند این باخت را به مسائل حاشیه‌ای مثل خداحافظی محرم نویدکیا ارتباط دهند، درست نیست. سوال من به عنوان یک تماشاگر فوتبال این است، آیا سپاهان در بازی با پرسپولیس هم که ۳ گل خورد، محرم نویدکیا قصد خداحافظی داشت؟ من عبدالله ویسی را دوست دارم و او از رفقای خوبم است، اما بهتر است که آدم ظرفیت پذیرش شکست را داشته باشد، نباید باخت ذوب‌آهن را پشت خداحافظی نویدکیا پنهان کرده و آن را لوث کنیم.

وی در مورد اینکه انتظار داشت ویسی به برد ذوب‌آهن اشاره می‌کرد، گفت: من نیازی به اشاره ویسی به برد ندارم، گاهی اوقات یک تیم در اوج شکست می‌خورد، اما می‌گویم به رقیب احترام بگذاریم، من خودم اصفهانی هستم و با وجود آنکه از بچگی در ذوب‌آهن بوده‌ام و امیدوارم با پیراهن ذوب‌آهن هم از دنیا بروم،‌اما سپاهان را دوست دارم، زیرا یک اصفهانی هستم و این تیم هم برای شهر من افتخار آفریده است، اما بهتر است به حریف احترام بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.