سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل نفت تهران ابراز خوشحالی کرد و گفت که هیچ بازیکنی را تنبیه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: خیلی خیلی به خاطر این برد خوشحالم. یک رضایت‌مندی بزرگ به هواداران پرشورمان هدیه کردیم و واقعاً از صمیم قلب تبریک بزرگی به بازیکنانم می‌گویم. همه می‌دانستیم که روز سختی خواهیم داشت، چرا که قبل از بازی تراکتورسازی گفته بودم که هر توقف در لیگ برای ما خوشایند نیست.

وی افزود: نصف تیم یک ماه نبودند و تنها روز گذشته به طور کامل تمرین کردیم. به همین خاطر برد امروز ارزش زیادی داشته و بازیکنان استحقاق پاداش را دارند. مستحق این برد بودیم و در دو بازی آینده هم تمرکز حداکثری از تیم را دارم. در ایام سوگواری بازیکنان ما نشان دادند که همه توانایی‌های‌شان را قربانی تیم می‌کنند. زمانی که با دو گل جلو بودیم، ممکن بود برای ما مشکلاتی بوجود بیاید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران خواستار حضور رامین رضاییان بودند اما چرا با او لجبازی می‌کنید، گفت: دقیقا هواداران مهم‌ترین مسئله برای ما هستند، اما آنها آرام‌طبع، علیپور و نوراللهی را هم خواسته‌اند. به من کمک کنید؛ رضاییان را جای چه کسی بگذارم؟ لطفا نام ببرید. شما باشید حسین ماهینی را جای رضاییان به میدان می‌فرستید؟ شما می‌پرسید چرا پنج دقیقه به رضاییان بازی نمی‌دهید، در صورتی که این حرف دخالت است. دفاع ما خوب کار کرده و نباید تغییراتی صورت بگیرد. خصومتی با رضاییان ندارم، اما دفاع ما خوب بازی می‌کند.

برانکو ادامه داد: شما در کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی از او نمی‌پرسید که چرا وریا غفوری را به جای رامین رضاییان بازی نمی‌دهید؟ من به هواداران احترام می‌گذارم و شاهد بودید که چطور بازیکنان را تشویق کردند. تا جایی که به رضاییان ربط دارد، باید بگویم که خط دفاع خوب کار کرده و انتظار داشتم محمد انصاری، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی تشویق شوند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رضاییان قربانی اختلاف شما و کی‌روش شده است، خاطرنشان کرد: چرا باید قربانی شود؟ شما بگویید رضاییان به جای چه کسی باید بازی کند؟ خواهش می‌کنم بگویید. من هیچ بازیکنی را تنبیه نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا این فکر را می‌کنید. یعنی باید رضاییان را به عنوان مهاجم به زمین بفرستیم تا بازی کند؟ چرا فکر می‌کنید علیه رضاییان موضع گرفته‌‌ام؟ باید مصدومیت یا بحثی بوجود بیاید تا رضاییان بازی کند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه پرسپولیس روی اشتباه آنها به برتری رسید، گفت: هرکسی حق دارد بازی را با دیدگاه خودش نگاه کند. دو گل ما روی حرکت خوب خودمان بدست آمد. اولی روی پنالتی بود و چند موقعیت هم پس از آن بدست آوردیم.

برانکو در رابطه با داوری این دیدار عنوان کرد: در خصوص داوری قضاوت نکرده و کمیته داوران نظر می‌دهد. همه داوری را دیدند و می‌توانند نظر بدهند. دوست ندارم در رابطه با داوری نظر بدهم، اما خطا روی علیپور پنالتی بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )