شاگردان خورخه سامپائولی در آخرین لحظات بازی خارج از خانه‌شان موفق به شکست میزبان‌ خود شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین دیدار از هفته هشتم لالیگای اسپانیا امروز (شنبه) تیم فوتبال سویا میهمان لگانس تازه صعود کرده بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

در این بازی قفل دروازه‌ها در دقیقه ۲۵ توسط فرانکو واسکز، مهاجم سویا شکست. سمیر نصری، بال پیشین منچسترسیتی هم در دقیقه ۵۸ دومین گل را برای آندلسی‌ها به ثمر رساند، لگانس اما در فاصله سه دقیقه شوک بزرگی به قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا وارد و دو بار دروازه این تیم را باز کرد.

نخست داوید تیمور در دقیقه ۶۷ و پس از او آلکساندر سمانوفسکی در دقیقه ۷۰ برای تیم تازه صعود کرده به لالیگا گلزنی کردند. با این حال سویا به تقسیم امتیازات تن نداد و پنج دقیقه به پایان کار بود که پابلو سارابیا سومین گل را برای این تیم به ثمر رساند تا آندلسی‌ها ۱۷ امتیازی شوند و موقتاً به صدر جدول صعود کنند.

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لالیگا امشب سه دیدار مهم برگزار می‌شود که در نخستین آنها بارسلونا از ساعت ۱۷:۴۵ به وقت تهران میزبان دپورتیوو لاکرونیاست. در بازی دوم اتلتیکومادرید از ساعت ۲۰ پذیرای گرانادا خواهد بود و در آخرین بازی نیز رئال مادرید از ساعت ۲۲:۱۵ میهمان بتیس است.

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از سویا، تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید هر دو با ۱۵ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.