سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تا تیمش در مسابقات لیگ برتر اوج می‌گیرد این رقابت‌ها به‌خاطر برپایی اردوهای تیم ملی تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: مدت زیادی بود که یکدیگر را ندیده بودیم. اصلاً یادم رفته بود آخرین بار،‌ چه زمانی شما خبرنگاران را دیدم! قبل از هر چیز این ایام را تسلیت می‌گویم. همین‌طور به تیم ملی بابت نتایج درخشانش تبریک می‌گویم.

ملی‌پوشان ما خسته‌اند اما همین که سالم هستند من راضی‌ام وی ادامه داد: بعد از یک ماه دوباره کارمان را شروع می‌کنیم. در این روزها ما به‌طور مرتب تمرینات خود را برگزار کردیم. بازیکنانی که در اختیار داشتیم، تمرینات خیلی خوب و منسجمی را انجام دادند و در بهترین شرایط قرار دارند. چیزی که از همه چیز مهم‌تر است، این است که بازیکنان در صحت و سلامت هستند و بازیکنان ملی‌پوش هم سالم برگشتند. البته کمی خسته هستند، اما همین که سالم هستند،‌ باعث رضایت زیاد من می‌شود. به‌هر حال مسئولیت مثبتی بابت کار با این بازیکنان دارم.

بازی ما مقابل نفت یکی از جدی‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی‌های لیگ است «پلی یانسکی بهبود یافته اما فردا همراه ما نخواهد بود»، سرمربی کروات سرخپوشان با بیان این جمله افزود: بازی فردای ما مقابل نفت یکی از جدی‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی‌های لیگ است. خودتان می‌دانید که نفت تهران، پارسال قهرمانی را از ما گرفت. ما سه بازی سخت مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان انجام دادیم و حالا فردا یک بازی سخت مقابل نفت داریم که تیم سوم جدول است، تیمی محکم و سختکوش که نتایج خوبی کسب کرده است. می‌دانیم چه بازی سختی مقابل ما قرار دارد و مشخص است که باید در سه بازی آینده خود، با حداکثر توان ظاهر شویم و تلاش کنیم بیشترین امتیاز را کسب کرده و بالاترین کیفیت را نشان دهیم.

وقفه در مسابقات لیگ برای هیچ تیمی خوب نیست سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که هر وقت پرسپولیس اوج گرفت، لیگ تعطیل شد، گفت: می‌دانم که این اتفاق می‌افتد و این وقفه‌ها برای هیچ تیمی خوب نیست. ما سه بازی داریم و بعد از آن لیگ برای یک ماه دیگر تعطیل خواهد بود، اما شرایط این‌گونه است و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. فقط باید سعی کنیم خودمان را با شرایط وفق دهیم.

تا به اوج می‌رسیم لیگ تعطیل می‌شود برانکو اضافه کرد: با این حال خودتان شاهد بودید که بازی به بازی، فرم‌مان بهتر شده است، اما تا به اوج می‌رسیم، تعطیلات فرا می‌رسد. بعد از این سه بازی، دوباره تعطیلات پیش‌روی ما قرار خواهد گرفت.

تعیین تکلیف گولچ برعهده باشگاه است وی راجع به شرایط آنتونی گولچ، مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: گولچ از تعطیلات قبلی در تمرینات ما غایب است و تعیین تکلیف او برعهده باشگاه خواهد بود. قطعاً مدیریت باشگاه وضعیت این بازیکن را مشخص خواهد کرد.

برای تقویت خط دفاعی‌مان تا نیم‌فصل صبر می‌کنیم «با توجه به حضور مدافعان اصلی شما در تیم ملی و غیبت گولچ به‌دنبال مدافع جدید هستید یا نه؟»، برانکو در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: ما همیشه به‌دنبال آنالیز بازیکنان خودمان و تیم‌های دیگر هستیم تا اگر فرصت شد، پرسپولیس را تقویت کنیم. در حال حاضر امکان اینکه بازیکن خوبی در دفاع پیدا کنیم، مهیا نیست. متأسفانه پلی یانسکی هم مصدوم شد. قطعاً تا نیم‌فصل صبر می‌کنیم و آن وقت تصمیم می‌گیریم. برای رفع این مشکل، باید یک راه حل پیدا کنیم.

اولویت ما در دفاع راست فعلاً ماهینی است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد حضور رضاییان در ترکیب اصلی این تیم تصریح کرد: بله، ایشان یکی از کاندیداهای حضور در ترکیب اصلی است مانند سایر بازیکنان‌مان. در حال حاضر حسین ماهینی خیلی خوب کار می‌کند و فعلاً در اولویت است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )