رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با تأکید بر سختی کار ملی‌پوشان کشورش برای کسب نتیجه برابر مقدونیه، اخراج مهاجم شاندونگ لوننگ از اردوی آتزوری را لازم‌الاجرا دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو تاوکیو، در آستانه بازی تیم‌های ملی ایتالیا و مقدونیه در اسکوپیه که امشب (یکشنبه) در چارچوب دور سوم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار می‌شود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی امشب برخلاف آنچه برخی از مردم فکر می‌کنند، برای ما یک بازی مهم و سخت است. همیشه زمانی که تیم شدیداً به کسب پیروزی نیاز پیدا می‌کند، کار سخت می‌شود.

تاوکیو در ادامه به ماجرای اخراج گراتزیانو پله، مهاجم تیم ملی ایتالیا از اردوی این تیم به دلیل خودداری از دست دادن با جامپیرو ونتورا، سرمربی لاجوردی‌پوشان پس از تعویض شدنش در بازی پنجشنبه هفته گذشته برابر اسپانیا اشاره کرد و افزود: تصمیم سختی بود و در اتخاذ آن فاکتورهای احساسی فراوانی در نظر گرفته شد اما این کار اجتناب ناپذیر بود.

وی گفت: جدا از محتوای کلماتی که او به کار بود، منظره حرکت او که تمام دنیا آن را دیدند چندان زیبا نبود. من دقیقاً نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد چون زمانی که پله داشت میدان را ترک می‌کرد، نتوانستم او را ببینم که چه چیزهایی به زبان آورد. اوریالی (مدیر تیم) با من تماس گرفت و گفت چیزهایی که پله به زبان آورده بود را با گوش‌های خودش شنیده است. با توجه به پیچیده شدن اوضاع، نمی‌شد اشتباه پله را نادیده گرفت و باید به آن واکنش تندی نشان داده می‌شد.

پله پس از اخراج از اردوی تیم ملی ایتالیا، اجازه پیدا کرده که به چین برگردد و در تمرینات شاندونگ لوننگ شرکت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.