تیم فوتبال پرسپولیس برابر حریف دسته سومی خود موفق به پیروزی پر گل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه در ورزشگاه کاظمی در یک دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم خلخال دشت دسته سومی را شکست دهد.

در این مسابقه رادوشویچ، ماهینی، کامیابی نیا، ربیعی خواه، آرام طبع، نوراللهی، حمیدرضا طاهرخانی، امید عالیشاه، پریموف و علیپور حضور داشتند و در طول مسابقه نیز بازیکنانی چون محمد رحمتی، حامد آقایی، ابوالفضل درویش وند، شهاب زاهدی، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی به زمین رفتند.

در نیمه اول سرخپوشان با گل های علی علیپور، پریموف و احسان الوان زاده با سه گل از حریف پیش افتادند و در نیمه دوم نیز سرخپوشان ۷ بار دیگر موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. علی علیپور ۴ بار، محمد رحمتی، شهاب زاهدی، حامد آقایی دیگر گلزنان پرسپولیس در این بازی تدارکاتی بودند.

همچنین شاگردان برانکو بیش از ۵ بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زدند. البته در نیمه اول و در اوایل این مسابقه تیم خلخال دشت یک موقعیت جدی گلزنی به دست آورد که محسن ربیع خواه توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید.

سرمربی پرسپولیس در طول این بازی ترکیب های مختلفی را در قلب خط دفاعش امتحان کرد. در نیمه اول محسن ربیع خواه که در مسابقات رسمی به عنوان دفاع چپ به میدان می رفت و کمال کامیابی نیا مدافعان میانی پرسپولیس بودند و در نیمه دوم حامد آقایی جوان هم زوج کامیابی نیا در مرز خط دفاعی بود که این مدافع جوان عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت و روی کارهای هجومی نیز همکاری خوبی با هم تیمی هایش داشت و روی یک نفوذ موفق به گلزنی برای تیمش شد.

حدود ۱۰۰ هوادار این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. اعضای هر دو تیم نیز خوش بش گرمی با یکدیگر داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.