سرمربی اسبق تیم الامارات امارات گفت: من بعد از ۱۵ سال بازی در تیم‌های اماراتی در این کشور مربیگری کردم.

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیشنهاد منصوریان برای مربیگری در انگلیس گفت: حتما او پیشنهاد دارد که این حرف را می‌زند. من که نمی‌توانم به جای او صحبت کنم. البته قبل از این هم این خبر در جایی انعکاس نداشته است با این حال به عنوان یک ایرانی امیدوارم که منصوریان روزی در انگلیس یا اروپا مربیگری کن و این مساله باعث افتخار ایرانی‌ها خواهد بود.

وی در مورد اینکه واقعا چنین رویای شیرینی می‌تواند محقق شود، گفت: این مساله به توانایی‌ها و دانش فنی مربی بستگی دارد. مربی که بخواهد در خارج از ایران مربیگری کند باید با ورزش و آن محیط آشنا باشد. من نمی‌دانم منصوریان از کدام باشگاه پیشنهاد دارد اما امکانات در انگلیس خیلی خوب است و قطعا کار خوب هم از مربی می‌خواهند.

سرمربی اسبق تیم الامارات امارات در مورد مربیگری در این کشور گفت: من در تیم‌های حتا و الامارات مربیگری کرده‌ام. در کشور امارات دیگر مربی دغدغه آب آشامیدنی بازیکنان، لباس، آبمیوه و زمین تمرین را ندارد و امکانات خوبی فراهم است اما عرب‌ها در کار مربی دخالت می‌کنند. فراموش نکنید من ۱۵ سال در کشور امارات بازی کرده‌ بودم و کاملا با شرایط آن کشور و فوتبالش آشنا بودم و بعد از آن در این کشور مربیگری کردم.

قاسمپور در مورد اینکه برخی منتقدان می‌گویند اگر منصوریان به فوتبال انگلیس برای مربیگری برود مثل این است که ما از انگلیس مربی کشتی بیاوریم گفت: هر کسی نظر خودش را دارد اما منصوریان حتما پیشنهاد مربیگری از انگلیس دارد که این حرف را می‌زند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )