کارشناس فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با دست خالی کار بزرگی انجام داد.

رضا لک درباره کسب مقام سومی جهان توسط تیم ملی کشورمان پس از شکست تیم ملی پرتغال به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: بازی خیلی خوبی بود و به جز اوایل دو نیمه، تیم ایران بر بازی مسلط بود. تیم ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد و عالی بازی کرد. خوشبختانه گل‌هایی را که خوردیم، زود جبران کردیم و با دیکته بازی خود به پرتغال، توانستیم بر این تیم غلبه کنیم.

وی افزود: کار بازیکنان ایران خیلی ارزشمند بود، چون نشان دادند خیلی جای پیشرفت داریم. این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی برای فوتسال ایران رخ دهد. اعضای تیم ایران نشان دادند می‎‌توان با دست‌های خالی کارهای بزرگی کرد. کشور ما از لحاظ نیروی انسانی، استعدادهای خیلی زیادی دارد که اگر در مسیر درست هدایت شوند، می‌توانند ما را به مقام‌هایی حتی بهتر از سومی جهان برسانند.

لک با بیان اینکه فوتسال ایران همیشه تیم‌های خوبی را روانه مسابقات مختلف کرده است، اظهار داشت: تیم ملی ایران همیشه با تیم‌های باکیفیتی به مسابقات جهانی رفته است، اما تیم سال ۲۰۱۶ از نظر مهره و همچنین کارهای تیمی بهترین بود و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود و همچنین تدارکات بهتری داشت، می‌توانست به فینال بازی‌ها صعود کند. مردم امروز(شنبه) توانایی بازیکنان ایرانی را دیدند و امیدوارم نگاه ویژه‌تری به این رشته شود.

این کارشناس فوتسال با اشاره به این نکته که کشاورز زمان خوبی برای خداحافظی خود برگزیده است، عنوان کرد: من کشاورز را ۱۳ سال است که می‌شناسم و می‌دانم که او همیشه تصمیمات خوبی می‌گیرد. من پیش از جام جهانی نیز می‌دانستم محمد چنین تصمیمی خواهد گرفت. با مصدومیت او، بچه‌ها روحیه‌ای مضاعف گرفتند. جای او در تیم گیتی‌پسند محفوظ است و امیدوارم سریع به بازی‌ها بازگردد.

لک درباره پاداش وعده داده شده به ملی‌پوشان فوتسال ایران، با بیان اینکه این پاداش‌ها در اندازه کار اعضای تیم ملی نیست، تصریح کرد: این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند وامیدوارم مسئولان با وجود کسب این افتخارات، وارد صحنه شوند.

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه تیم شما بیشترین ملی‌پوش را دارد، این افتخار چه اثری روی تیم‌تان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: خوشحالی من از این عنوان، مضاعف است، چون هم بازیکنان زیادی از گیتی‌پسند در تیم ملی بودند و هم از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند. تحمیل خستگی و فشار بر بازیکنان ما پس از چنین مسابقات سنگینی، طبیعی است، اما شیرینی این پیروزی بر این تبعات می‌چربد. قطعاً سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی خوب و ریکاوری، بازیکنان تیم را به شرایط آرمانی بازگردانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.