سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالی من پس از کسب عنوان سومی جام جهانی زاید‌الوصف است چرا که دل مردم را شاد کردیم.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کسب عنوان سومی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: خوشحالی من زاید‌الوصف هست چرا که مردم ایران از پیروزی خوشحال شدند. همه ما تلاش می‌کنیم تا مردم خوشحال شوند. ما هم بسیار خوشحالیم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: دولتمردان و همه مسئولان دنبال خوشحال کردن مردم هستند. خوشحال کردن مردم کار بسیار راحتی است فقط کمی به توجه و اهمیت نیاز دارد. ما باید تلاش کنیم که مردم را خوشحال کنیم.

مزد تمرکز خود را گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه در مقابل پرتغال ۲ بر صفر عقب افتاده بودند اما به بازی برگشتند، گفت: این کار بسیار سخت و دشوار بود اما ما مزد تمرکز و توجه خود را گرفتیم. پس از اینکه در فاصله یک دقیقه گل خوردیم بازیکنان به خوبی تمرکز خود را به دست آوردند و توانستیم به بازی برگردیم.

کشاورز یک سال دیگر هم به ما می‌توانست کمک کند

ناظم‌الشریعه در مورد خداحافظی محمد کشاورز پس از این دیدار گفت: من در ابتدا با خداحافظی کشاورز مخالف بودم چرا که او حداقل می‌توانست یک سال دیگر به ما کمک کند. اما وقتی که با من صحبت کرد دیدم حالا حالاها چنین موقعیتی به دست نمی‌آید که با افتخار از تیم ملی خداحافظی کند.

کشاورز بهترین سال فوتسالی‌اش را سپری کرد

وی تأکید کرد: خدا محمد کشاورز را خیلی دوست دارد او بهترین سال فوتسالی خود را سپری کرد چرا که با گل او قهرمان آسیا شدیم و با گل او هم توانستیم مقابل برزیل به پیروزی برسیم در ضربات پنالتی این تیم را شکست بدهیم. وقتی چنین شرایط خوبی را دیدم با وجود اینکه مخالف خداحافظی او بودم اما با این موضوع موافقت کردم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کشاورز گل‌های حساسی را برای تیم به ثمر رساند او جدای از اینکه بازیکن فنی بود از لحاظ اخلاقی هم بازیکن بسیار خوبی است که باید الگوی سایر نفرات باشد.

صحبتی در مورد موارد حاشیه‌ای ندارم

ناظم‌الشریعه در مورد اینکه رئیس فدراسیون فوتبال خبر از تلاش برخی‌ها برای برکناری او پس از شکست مقابل اسپانیا داده است، گفت: هم‌اکنون دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم اینجا (کلمبیا) هیچ خبری از این مسائل نبود. فقط در ایران چنین مواردی مطرح می‌شود. ما بهترین بازی‌ها را ارائه دادیم و هیچ صحبت دیگری در این مورد ندارم. بازیکنان من بسیار خوب بودند و توانستیم این تاریخ‌سازی را رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.