کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: ما نباید اجازه بدهیم که این موفقیت بزرگ تنها یک جرقه باشد و با برنامه‌ریزی باید آن را به یک عادت تبدیل کنیم.

محمد شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کسب عنوان سومی تیم ملی فوتسال در جام جهانی اظهار داشت: واقعاً به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم آنها مزد زحمات خود را گرفتند و برای اولین‌بار در تاریخ ورزش‌های تیمی تاریخ‌ساز شدند و عنوان سومی جهان را از آن خود کردند.

وی افزود: بازیکنان باید بدانند که هم‌اکنون جام جهانی تمام شده است و در باد این موفقیت نخوابند شاید سالیان سال این شرایط پیش نیاید که همه چیز ایده‌آل باشد؛ تیم ملی خوبی داشته باشیم، کادر فنی خوبی داشته باشیم، همدلی خوبی وجود داشته باشد و خدا هم بخواهد و همه چیز بر وفق مراد باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی یادآور شد: فراموش نکنیم که ۴ سال دیگر جام جهانی خواهد رسید و خیلی زود بازی‌ها شروع می‌شود. فراموش نکنیم ۴ تیمی که در دوره گذشته مقام‌های اول تا چهارم را کسب کرده بودند در این جام جهانی حذف شدند. یونانی نباشیم که فقط یک بار قهرمانی کسب کرد.

شمسایی خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم این موفقیت یک جرقه باشیم بلکه باید آن را به یک عادت تبدیل کنیم تلاش بازیکنان فوق‌العاده بود و این برنامه‌ریزی باید در ادامه محکم‌تر صورت بگیرد چرا که توقعات از تیم ملی بسیار بالا رفته است.

وی در مورد خداحافظی محمد کشاورز با مقام سومی جام جهانی گفت: خدا محمد کشاورز را خیلی دوست داشت که او با مقام سومی دنیا خداحافظی کرد برای هر بازیکنی این اتفاق رخ نمی‌دهد. امیدوارم که او در هرجایی که هست موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.