تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست مقابل پرتغال علمکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت، اما شاگردان ناظم‌الشریعه در زدن گل بی‌دقت بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله رده‌بندی هشتمین دوره جام جهانی در نیمه نخست مقابل پرتغال به تساوی بدون گل دست یافت، این درحالی بود که شاگردان ناظم‌الشریعه فرصت‌های بیشماری را در این دیدار از دست دادند.

ملی‌پوشان ایران در مجموع ۲۰ دقیقه ابتدایی ۵۵ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند، در حالی که پرتغالی‌ها ۴۵ درصد توپ را به گردش درآوردند.

هر دو تیم ۱۶ بار برای رسیدن به گل تلاش کردند که بازیکنان ایران ۵ شوت به درون دروازه و ۸ شوت خارج از چارچوب داشتند و ۳توپ هم توسط بازیکنان پرتغال دفع شد. در طرف مقابل شاگردان براز سرمربی پرتغال ۸ شوت به درون دروازه، ۴ شوت خارج از چارچوب داشتند و ۴ توپ هم توسط مدافعان ایران دفع شد.

در این دیدار در نیمه نخست ۶ بار سوت داور به نشانه خطا به صدا درآمد که سهم هر یک از تیم‌ها ۳ خطا بود، هچنین داور یک کارت زرد هم به عالیقدر داد.

شاگردان ناظم‌الشریعه ۴ کرنر زدند، در حالی که پرتغالی‌ها ۳ کرنر زدند، ۸ بار هم دروازه بان ایران با مهارش مانع گلزنی حریف شد و دروازه‌بان پرتغال هم ۵ بار از خود واکنش نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.