سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه لازم نمی‌بیند درباره پیشنهاد مربیگری‌اش از انگلیس توضیح بدهد، گفت: با اتفاقی که برای پرسپولیس در جام حذفی افتاد می دانستیم کار سختی در این رقابتها داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با ملوان نوین در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: می دانستیم بازی سختی داریم. با اتفاقی که در بازی پرسپولیس رخ داد، کار ما سخت بود. تیم ملوان نوین هم زیرمجموعه تیم ملوان است و بازیکنان جوان و با انگیزه خوبی دارد.

وی افزود: کیفیت زمین یک مقدار در روند بازی امروز تاثیر گذاشت. باید به تیم ملوان نوین تبریک بگویم. همچنین جای ملوان در لیگ برتر خالی است و امیدوارم زودتر به لیگ برگردد.

سرمربی استقلال یادآور شد: بعد از دربی مسیر خوبی پیدا کرده ایم و امیدواریم ادامه داشته باشد. هم جام حذفی و هم لیگ برتر را جدی گرفته ایم. بازی به بازی جلو می رویم و تمام تمرکزمان روی بازی با سیاه جامگان است.

منصوریان در ادامه درباره توهین به مهدی رحمتی از سوی تماشاگران ملوان، خاطرنشان کرد: به عنوان برادر کوچک از هواداران می خواهم یک مقدار آرام باشند. این مسئله و توهین ها در استادیوم ها فراگیر است. وقتی با استقلال برای اولین بار به انزلی آمدم فحاشی وجود نداشت ولی الان این فحاشی همه جا هست. هر موقع که هوادارن می خواستند چیزی بگویند، دستم را بالا می بردم. کاش هواداران مراعات رحمتی را می کردند.

وی در خصوص حواشی خبر پیشنهاد حضورش در لیگ دسته اول انگلیس برای مربیگری، گفت: دنبال بازارگرمی نیستم. همه عقبه مرا می دانند. من راحت صحبت می کنم. در زندگی ام تاحالا دروغ نگفته ام. سال ۱۹۹۶ وقتی به کره جنوبی ۶ گل زدیم و سه تا به عربستان، کارناوال شادی در ایران راه افتاد. بعد از بازی با کره جنوبی به رختکن ایران آمدند و پیشنهاد دادند؛ همانجا بود که علی دایی و کریم باقری به آلمان رفتند. بعد از آن هم سایر بازیکنان ایران به آلمان و یونان منتقل شدند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: لازم نیست درباره این موضوع زیاد توضیح بدهم. در کنفرانس نمی گویم فلان تیم مرا می خواهد. من این پیشنهاد را داشته ام. همانطور که در حوزه بازی مرزها را شکستیم و در تیم های اروپایی بازیکن داشتیم، در فضای مربیگری هم این اتفاق می افتد. باید در کشورهای دیگر هم تلاش کنیم نفرات خوبی داشته باشیم.

منصوریان با کنایه خطاب به محمد تقوی که گفته بود «هر موقع ما از انگلستان مربی کشتی آوردیم، انگلستان هم از ایران مربی فوتبال انتخاب می‌کند»، گفت: هیچکس فکر نمی کرد علی دایی از آسیا آقای گل دنیا شود و سر از بایرن مونیخ در بیاورد. ما به ایرانی اعتقاد داریم. همانطور که یک روز آرزو داشتیم در والیبال یک ست از ژاپن بگیریم الان برای قهرمانی در المپیک می جنگیم.

وی تاکید کرد: اگر بخواهم جواب همه را بدهم تمرکزم را از دست بدهم. من همان مسیر بازیگری ام را طی می کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )