سرمربی تیم فولاد خوزستان مدعی شد، دیدار تیم او مقابل عقاب تبریز کاملاً یک‌طرفه به سود شاگردانش بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی پس از پیروزی تیمش مقابل عقاب تبریز اظهار داشت: باید در ابتدا یک تبریک به تیم خیلی خوب عقاب بگویم که تشکیل شده از بچه‌های جوان بود و تا انتهای بازی، خیلی خوب دویدند و جنگیدند.

سعداوی ادامه داد: من نمی‌دانم چه اصراری بود که ما باید حتماً در چمن مصنوعی بازی می‌کردیم. حداقل انتظار برای تیم‌های لیگ برتری و فوتبال حرفه‌ای این است که شرایط اولیه برای برگزاری بازی انجام شود. این زمین اصلاً مناسب بازی نبود.

وی افزود: یک چمن طبیعی برای برگزاری بازی وجود نداشت. آیا این زمین اختصاصی عقاب است؟ قبل از بازی ما حاضر شدیم با هزینه خودمان این بازی را در چمن طبیعی انجام دهیم. نمی‌دانم چه اصراری بود که بازی اینجا (ورزشگاه شهرداری تبریز و روی چمن مصنوعی) برگزار شود. با تمام این تفاسیر انتظارم از مسئولان سازمان لیگ این است که شرایط اولیه را برای تیم‌های حرفه‌ای فراهم کنند تا خدای نکرده تیم‌ها دچار مشکل نشوند.

سعداوی خاطر نشان کرد: درباره بازی هم باید بگویم که بازی کاملاً یک‌طرفه بود. تیم حریف دنبال این بود که بازی را به پنالتی بکشد. ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و در نهایت توانستیم در گام اول موفق خارج شویم که از این بابت خوشحال هستیم. امیدوارم در گام‌های بعدی هم همین‌طور باشیم.

سرمربی فولاد درباره داوری بازی تصریح کرد: داوری خوب و مسلط بود. چند صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم، اما در این مورد باید کارشناسان نظر بدهند.

وی درباره جام حذفی نیز گفت: واقعیت این است که ما هدف‌گذاری‌مان بازی به بازی است. تلاش می‌کنیم که در هر بازی آن چیزی که در شأن تیم ما و استان ما است انجام دهیم. تلاش می‌کنیم در وهله اول یک بازی خوب و هماهنگ را به نمایش بگذاریم.

سعداوی درباره احتمال رویارویی فولاد با تیم تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: این شرایط را نمی‌توان پیش بینی کرد. چه کسی انتظار داشت که روز گذشته پرسپولیس و استقلال خوزستان حذف شوند یا ذوب‌آهن به سختی نتیجه بگیرد؟ تمام تیم‌ها سراسر انگیزه هستند و با تمام وجودشان مقابل تیم‌های لیگ برتر حاضر می‌شوند و این جذابیت‌های فوتبال ماست.

وی در نهایت گفت: این بازی تمام شد و ما تمام تمرکزمان معطوف به بازی بعدی با صباست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.