سرمربی بارسا اعلام کرد مهاجم آرژانتینی آبی‌واناری‌پوشان پیشرفت خوبی در فرایند ریکاوری‌اش داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در آخرین بازی از هفته هفتم لالیگای اسپانیا میهمان سلتاویگو هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: سلتاویگو به‌خاطر سبک بازی که ارائه می‌دهد، تیم خطرناکی است. می‌دانیم که بازی دشواری در پیش داریم. حریف فردای ما در این تابستان چندین بازیکن خود از جمله نولیتو از دست داده، اما در مقابل خریدهای خوبی داشته است. سلتاویگو باشگاه خوبی است.

وی افزود: با توجه به بازی‌های ملی که در پیش داریم، سعی می‌کنیم برای این دیدار از ترکیب گردشی استفاده کنیم. همیشه سعی می‌کنم ترکیبی انتخاب کنم که توانایی رقابت داشته باشد و فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی در ترکیب باشد. هدف ما در بازی فردا شب رسیدن به پیروزی است.

انریکه در تمجید از هافبک باتجربه تیمش که فردا ششصدمین بازی‌اش را برای بارسا انجام خواهد داد، عنوان کرد: خوش‌شانس بوده‌ام که هم با اینیستا هم‌تیمی بودم و هم به‌عنوان سرمربی با او کار کرده‌ام. انجام ۵۹۹ بازی فوق‌العاده است و امیدوارم آندرس بیش از ۶۰۰ بازی را در کارنامه‌اش به‌ثبت برساند، چون این واقعاً خوشحالم می‌کند.

سرمربی بارسا در پایان در مورد وضعیت فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش که به‌دلیل مصدومیت بازی با اسپورتینگ خیخون و بورسیا مونشن‌گلادباخ را از دست داد، گفت: نمی‌توانم از وضعیت بازیکنی که در حال ریکاوری است، اطلاعات دقیقی بدهم، اما باید بگویم مسی پیشرفت خوبی داشته و نسبت به برنامه از پیش تعیین‌شده برای ریکاوری‌اش جلوتر است. او با آمادگی کامل باز خواهد گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.