تیم ملی فوتبال کشورمان اولین تمرین خود را پس از بازگشت از اردوی ارمنستان در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی ارمنستان از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (شنبه) در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد که در این تمرین ۱۸ بازیکن حضور داشتند.

* بازیکنان از ساعت ۱۶:۴۰ وارد زمین پژوهشگاه صنعت نفت شدند و پس از کمی کار با توپ تمرین به‌صورت رسمی با صحبت‌های کارلوس کی‌روش آغاز شد. از ۱۹ بازیکن حاضر در اردوی ارمنستان، ۱۸ بازیکن در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند. ظاهراً داریوش شجاعیان از جمع ملی‌پوشان خارج شده است.

* کارلوس کی‌روش که جدا از بازیکنان تیم ملی به زمین پژوهشگاه صنعت نفت آمده بود، پس از ورود به زمین از نیکو برنامه‌های تمرینی را سؤال کرد و از دستیارش خواست تا در خصوص نحوه چیدمانی که در زمین داشته، توضیحاتی بدهد.

* در ابتدای تمرین کارلوس کی‌روش دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و پدر شدن جواد نکونام را که فرزند دوم او به دنیا آمده است، تبریک گفت. اعضای تیم ملی هم برای او دست زدند و این اتفاق را به مربی تیم ملی تبریک گفتند.

* تمرین امروز با برنامه‌های کششی و تمرین روی تشک پیگیری شد که بیشتر حالت ریکاوری داشت. در ادامه تمرینات تعادلی همراه با توپ انجام شد و پس از آن ۳ دروازه تیم ملی از بین نفرات جدا شدند و ۱۵ بازیکن دیگر همراه با میکو با دویدن بدنهای خود را گرم کردند تا آمده تمرین سبک تاکتیکی شوند.

* پس از اینکه بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند، به دو گروه هفت نفره تقسیم شدند که سه بازیکن با کاورهای فسفری، یک بازیکن با کاور سبز و سه بازیکن با لباس قرمز پاسکاری تحت فشار را در دستور کار قرار دادند. در این بخش اشکان دژاگه که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده است همراه با یکی از اعضای کادرفنی به دور زمین دوید تا ریکاوری مختصری انجام داده و فشاری را تحمل نکند.

* مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی از روی یکی از ساختمان‌های پژوهشگاه صنعت نفت مشغول فیلمبرداری از تمرینات بود.

* در بخش تمرین دروازه‌بان‌ها دن گاسپار تمرین جدیدی را برای سه دروازه‌بان تیم ملی درنظر گرفته بود، به این شکل که یکی از دروازه‌بان‌ها درون دروازه می‌ایستاد و دو دروازه‌بان دیگر وظیفه شوت زدن به سمت دروازه را داشتند، با این تفاوت که گاسپار پشت دروازه ایستاده بود و با علامت دست اعلام می‌کرد که کدام دروازه‌بان به سمت دروازه شوت‌زنی کند تا سرعت عمل دروازه‌بان‌ها را به این شکل بالاتر ببرد.

* بخش بعدی تمرین تیم ملی تقسیم شدن بازیکنان به دو تیم بود که آنها در ۳ دروازه کوچک فوتبال درون تیمی را بازی کردند.

* محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی از اواسط تمرین امروز در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت حضور یافت.

* کی‌روش در پایان تمرین امروز تیم ملی با اشکان دژآگه صحبت کرد و آخرین وضعیت او را جویا شد.

* تمرین در ساعت ۱۸ به اتمام رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.