اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان در تهران عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دو دیدار آینده مقابل ازبکستان و کره جنوبی از هفته سوم و چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند عصر امروز اولین تمرین تاکتیکی خود را بعد از بازگشت از اردوی ارمنستان در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کرد.

*تمرین امروز قرار بود از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شود که با تأخیر حدود ۱۰ دقیقه‌ای همراه شده و ۱۸ بازیکن حاضر در اردو با حضور در زمین چمن با انجام کارهای ابتدایی به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کردند.

*مراحل تمرینی تمرین امروز مانند همیشه از دقایقی قبل از حضور ملی‌پوشان توسط کادر فنی آماده شده بود. ضمن اینکه مجموعه پژوهشگاه نفت با بنرهای قرمز امروز نونوار شده بود.

*هوای خنک پائیزی و وجود آفتاب کمرنگ موجب آن شده بود تا ملی‌پوشان بر سر ذوق آمده و امروز تمرین بانشاطی را برگزار کنند.

*افشین پیروانی مدیر تیم ملی اولین فردی بود که به زمین تمرین آمد و به خبرنگاران خوشامد گفت.

*پس از پیروانی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در حالیکه گرمکن آدیداس خاکستری بر تن داشت با کتانی‌های با همین برند به محل تمرین آمد.

*بازیکنان تیم ملی برای تمرین امروز تیشرت های جدید قرمزرنگ آدیداس را بر تن داشتند و گلرها با لباس زرد و کادر فنی با لباس سبز تمرین امروز را دنبال کردند.

*بازیکنان پس از بستن GPS برای مراحل تمرینی آماده شدند و پس از چند دقیقه بازی آقاوسط به دستور کی‌روش به وسط زمین رفته و بعد از اینکه سرمربی تیم ملی دقایقی برای آنها صحبت کرد برای تمرین امروز آماده شدند. بازیکنان بعد از صحبت‌های کی‌روش برای وی دست زدند.

*در ادامه بازیکنان در انجام کارهای بدنی به هوازی پرداخته و چند دقیقه‌ای را زیر نظر بدنسازان تیم ملی مشغول به تمرین شدند.

*اشکان دژاگه که در دیدار با قطر مصدوم شده بود و بازی با چین را هم از دست داد، به نظر می‌رسد که دوران مصدومیتش به پایان رسیده چون این بازیکن در ادامه مراحل تمرینی بدون هیچ مشکلی با بازیکنان به تمرین پرداخت.

*داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد که طی اردوهای اخیر همواره یک پای ثابت تمرین تیم ملی بود برای اردوی جدید خط خورده و امروز در جمع آبی‌پوشان حاضر نشد.

*در حین تمرین جواد نکونام دقایقی را با کروز به صحبت پرداخته ضمن اینکه امروز کی‌روش از همان ابتدای کار به صورت جدی مراحل تمرین را زیر نظر گرفته و با سرزدن به نقاط مختلف زمین به عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی نظارت می‌کرد.

*در ادامه بازیکنان چند دوری را زیر نظر کادر بدنسازی تیم ملی به دویدن پرداخته که در این بین دروازه‌بان‌ها از طریق بازیکنان جدا شده و به انجام کارهای اختصاصی بدنسازی مشغول شدند.

*در اواسط تمرین فرامرز ساکت مدیر تیم‌های ملی به ورزشگاه آمده که پس از دقایقی پیروانی به سمت او رفته و این دو دقایقی با یکدیگر مشغول صحبت شدند.

*شوخی‌های پیروانی با خبرنگاران در اواسط تمرین در نوع خود جالب توجه بود.

*ووریا غفوری بعد از پایان کارهای بدنی کتانی ورزشی خود را عوض کرد.

*در ادامه بازیکنان با پوشیدن کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شده و به کار با توپ و پاسکاری مشغول شدند. این مرحله از تمرین حدود ۱۰ دقیقه به طول انجامید.

*از ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه ملی‌پوشان بعد از چند دقیقه تنفس برای مرحله جدید تمرین آماده شدند که در این مرحله بازیکنان با پوشیدن کاورهای زرد و سبز به ۴ گروه تقسیم شده و بین ۶ دورازه کوچک به فوتبال مشغول شدند.

*با آغاز تمرینات تاکتیکی اشکان دژاگه از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر فیزوتراپ تیم ملی به دویدن اختصاصی مشغول شد که به نظر می‌رسد او هنور بعد از مصدومیت مقابل قطر، سلامت کامل خود را به دست نیاورده است.

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران تا روز سه‌شنبه در تهران دنبال می‌شود و در این روز شاگردان کی‌روش برای مصاف با ازبکستان راهی تاشکند خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.