شاگردان یورگن کلوپ، ولز را با دستان پر ترک کردند تا به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) لیورپول میهمان سوانزی بود و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

لیورپول در شرایطی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد که در دقیقه ۸ دروازه‌‌اش توسط لروی فر باز شد و تا دقیقه ۵۴ از میزبان خود عقب بود. ۹ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم بازی روبرت فیرمینو کار را برای مرسی‌سایدی‌ها به تساوی کشاند. در دقایق پایانی و در شرایطی که به نظر می‌رسید شاگردان کلوپ باید برای دومین بار در این فصل تن به تساوی بدهند، جیمز میلنر گلی ارزشمند را برای میهمان به‌ثمر رساند. او در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی دومین گل لیورپولی‌ها را زد تا پنجمین پیروزی‌شان در این فصل لیگ برتر انگلیس رقم بخورد. با این پیروزی، لیورپول ۱۶ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت تهران) چهار بازی همزمان برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها چلسی میهمان هال‌سیتی خواهد بود. در بازی‌های دیگر ساندرلند میزبان وست‌بروموویچ است، واتفورد از بورنموث پذیرایی می‌کند و وستهام در خانه به مصاف میدلزبورو می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی ۱۸ امتیازی در صدر قرار دارد، لیورپول ۱۶ امتیازی دوم است و تاتنهام نیز با ۱۴ امتیاز روی پله سوم قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.