مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در تماسی که با سرمربی تیم‌مان داشتم به او گفتم که اگر او به تیم بازنگردد من هم کلا قید فوتبال را می‌زنم.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان با فرهاد کاظمی اظهار داشت: من پیش از این هم گفته بودم که کاظمی همین گونه تیم را رها نمی‌کند و برود. در ابتدای فصل هم به او گفتم که یا با هم ادامه می‌دهیم یا همه با هم می‌رویم. قرار ما هم این بود. گفتم که اگر او در تمرینات حاضر نشود من هم کلا قید فوتبال را می‌زنم.

وی ادامه داد: کاظمی قرار شده است در تمرینات فردا حاضر شود. با وجود اینکه مشکلات و سختی‌های زیادی را در یک سال اخیر کشیده است. او در هفته هفتم فصل گذشته آمد و حالا هم یک فصل فوتبالی کامل را سپری کرده است. فصل پراسترس و پرزحمتی را گذراند. او بیشتر به خاطر بازیکنان تیم تلاش می‌کند تا بتواند آنها بدون مشکل بازی‌های خود را در زمین انجام دهند. امیدواریم که مشکلات هر چه زودتر حل شود و با پیروزی مقابل استقلال بتوانیم روزهای خوب خود را شروع کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد عدم حضور برخی از بازیکنان این تیم در تمرینات نیز گفت: آنطور که من شنیده‌ام بازیکنان مشکل خاصی نداشتند. برخی از آنها اجازه گرفته بودند و برخی‌ها هم امروز در تمرینات حاضر شدند.

عباسی در مورد اینکه حکم تخلیه باشگاه صادر شده، گفت: به هر حال مستاجر باید روزی محل سکونت را تخلیه کند. این مورد حادی نبوده که بخواهد مشکل‌ساز شود. صاحبخانه ملکش را نیاز دارد و ما هم آن را تخلیه می‌کنیم. اتفاقا صاحبخانه ما آنقدر سخت‌گیر نبود که برای ۱۰-۱۵ روز تاخیر اجاره بها بخواهد کاری انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.