سرمربی تیم فوتبال ملوان با ابراز رضایت از وضعیت تیمش در لیگ دسته اول گفت: آقایان درباره کارلوس کی‌روش تازه به حرف ما رسیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن درباره حضورش در بازی استقلال در جام حذفی گفت: هم آمدم بچه های استقلال و علیرضا را ببینم و هم بچه های خودمان. ملوان نوین پشتوانه تیم ملوان است. خوشحالم که اینجا هستم.

وی درباره وضعیت تیم ملوان گفت: خدا را شکر وضعیت ما بد نیست. ما پنج روز مانده به شروع مسابقات کار را شروع کردیم.

سرمربی ملوان درباره باخت بد پرسپولیس به قشقایی تاکید کرد: بازی های حذفی همین است. باخت خیلی بدی بود. البته باید بگویم قشقایی پرانگیزه بود و خوب کار کرد. فوتبال همین است.

مایلی کهن درباره اینکه آیا با ملوان انزلی به لیگ برتر صعود خواهد کرد یا خیر، گفت: از این قرارها نبوده است. کار خیلی سخت است. اگر در لیگ دسته اول تیم سوم هم بشوید کاری نکرده اید. باید اول یا دوم شوید تا به لیگ برتر صعود کنید. کار سخت است ولی ما تلاش می کنیم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملوان درباره تعطیلات مکرر لیگ تاکید کرد: آنقدر در این باره صحبت کرده ایم که دیگر صحبت نکنیم بهتر است. تازه دوستان بعد از ۴، ۵ سال پیرامون کی روش به حرف ما رسیده اند.

مایلی کهن یادآور شد: در تمام دنیا اگر لیگ ها خوب برگزار شود، به تیم ملی کمک می شود ولی در کشور ما برعکس است و تعطیلات طولانی مدت داریم. شما نگاه کنید که می رویم اردوی ارمنستان و حتی یک بازی تدارکاتی هم برگزار نمی کنیم. امیدوارم همه چیز به نفع تیم ملی فوتبال باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )