جیمی ردنپ، کارشناس اسکای اسپورت بازی حساس فردا بین تیم اول و دوم لیگ جزیره را جدال هافبک‌های تیم دانست و گفت: تیمی پیروز بازی است که در میانه قدرتمندتر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا ساعت ۱۶:۴۵ جدال حساس دو تیم اول لیگ جزیره که فصل را بسیار خوب شروع کردند برگزار می‌شود.

تیم گواردیولا که شش بازی اول لیگ را پیروز شده و با قدرت در صدر جدول خود‌نمایی می‌کند چهارشنبه شب در مصاف با سلتیک اسکاتلند در لیگ قهرمانان اروپا اولین تساوی خود را رقم زند تا تیم‌های دیگر نگاهی جدی به آن بازی داشته باشند.

به عقیده جیمی ردنپ، کارشناس اسکای اسپورت شاگردان برندن راجرز در لیگ قهرمانان کاری خطرناک انجام دادند اما موفق شدند تا از این تیم امتیازی بگیرند. آن‌ها توپ و میدان را در اختیار سیتیزن‌ها قرار دادند تا تمام تیم جلو بیاید و به فکر ضدحمله باشند.

البته این نکته بدیهی است که کیفیت بازیکنان تاتنهام و سلتیک با هم تفاوت دارد.

شاگردان پوچتینو مثل فصل گذشته خطرناک ظاهر شده و با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند. این تیم چشم به بازی فردا دوخته تا به مانند بازی مقابل لیورپول در وایت‌هارت‌لین بتوانند با ارائه عملکردی خوب مانع پیشروی شوند و بتوانند با پیروزیدر این مسابقه خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

ردنپ،ستاره گذشته لیورپول ضمن ابراز عملکرد فوق‌العاده دو تیم اذعان کرد: جدال دله‌علی و گوندوغان در این بازی دیدنی‌ است. تیمی پیروز است که بر میانه میدان مسط باشد.

علی در کنار ویکتور وانایاما و اریک دایر که مصدوم شده و محتمل است که اریسکن به مانند بازی گذشته مقابل میدلزبرو جایگزین وی شود ستون هافبک تاتنهام را تشکیل می‌دهند.

دله علی ، هافبک جوان تاتنهام

در خط تهاجمی این روزها ستاره کره‌ای می‌درخشد و توانسته جای خالی کین و دمبله که به دلیل مصدومیت قادر به بازی نیستند به خوبی پر کند.

سون هیونگ مین ، ستاره این روزهای تاتنهام

سون هیونگ مین توانسته در پنج بازی اخیر خود پنچ گل به ثمر رساند و به مهره اصلی پوچتینو برای گل‌زنی تبدیل شود.

در تیم گواردیولا که با سیستم ۴-۱-۴-۱ بازی می‌کند عملکرد فرناندینیو، گوندوغان و سیلوا جالب توجه خواهد بود. فرنادینیو در نقش هافبک دفاعی نبود کمپانی را جبران کرده و گوندوغان و سیلوا با تکنیک بالای علاوه بر تسلط بر میانه میدان موقعیت‌های زیادی را برای آگوئرو خلق می‌کنند.

ایلکای گوندوغان ، ستاره آلمانی سابق دورتموند که در تیم پپ به مهره اصلی تبدیل شده است

از استرلینگ نیز نباید غافل شد. بهترین بازیکن ماه آگوست این فصل لیگ جزیره که زیر نظر پیگرینی خوب بازی نمی‌کرد حال با هدایت پپ دوباره قدرتمند شده و در سمت راست یکی از نقاط قوت سیتیزن‌ها لقب گرفته است.

رحیم استرلینگ زیر نظر پپ به ستاره لیگ جزیره تبدیل شده است

شانس بزرگ تاتنهام بدون تردید غیبت دبروین، بهترین بازیکن لیگ جزیره تاکنون بوده است که در بازی گذشته سیتی مقابل سوانسی مصدوم شد. شاگردان پوچتینو باید از نبود این بازیکن که عقیده پپ پس از مسی بهترین بازیکن دنیاست نهایت استفاده را کرده و با کسب سه امتیاز به استقبال روز‌های فیفادی روند.

مصدومیت دبروین، فرصت مناسب یاران پوچتینو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.