عضو کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از رشته‌های ورزشی مانند فوتسال فراموش شده، گفت: این موفقیت برای مسئولان درسی شد تا حرفه‌ای به امر ورزش بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی، گفت: فوتسالیست‌های ایرانی همانند ستاره ای در این مسابقات درخشیدند و شایستگی خود را به همه دنیا نشان دادند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برد تیم‌های مطرح دنیا مانند برزیل و پاراگوئه توسط بازیکنان ایرانی، نگاه تمام صاحبنظران فوتسال را به خود جذب کرده است، اظهار کرد: این نسل از تیم ملی فوتسال توانست بعد از گذشت ۲۴ سال مجدد در نیمه نهایی جام جهانی حاضر شود که این امر قابل تقدیر است.

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر اینکه درخشش بازیکنان فوتسال در حالی رخداد که قبل از برگزاری این مسابقات اردوهای تدارکاتیشان لغو شد، ادامه داد: بر همگان واضح است که برای دستیابی به قهرمانی و جایگاه مناسب در میان تیم های برتر فوتسال نیاز به فراهم کردن شرایط است که این مهم باید برای فوتسالیست‌های کشورمان بیشتر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از رشته‌های ورزشی فراموش شده و با بی مهری مواجه هستند و نگاه‌ها صرفا به چند رشته خاص معطوف شده است، افزود: باید اذعان کرد که بسیاری از مقام های بین المللی را بخاطر عدم توجه مناسب به سایر رشته‌ها از دست داده ایم و باید این ضعف را بپذیریم.

عضو کمیته زنان، خانواده، تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت خاطرنشان کرد: تجربه موفقیت تیم ملی فوتسال کشورمان مجددا برای مسئولان درسی شد تا با نگاه حرفه‌ای به امر ورزش بپردازند و حمایت همه جانبه بیشتری از تیم های مختلف ورزشی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.