هافبک بلژیکی جالوروسی به هم‌تیمی‌هایش هشدار دارد که در تقابل با اینتر نباید از خط حمله خطرناک آبی‌وسیاه‌پوشان شهر میلان غافل شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجا ناینگولان در آستانه دیدار خانگی فردا شب (یکشنبه) رم برابر اینتر در چارچوب هفته هفتم سری A ایتالیا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «رم تی‌وی» گفت: برای رسیدن به برد باید کمتر گل خورد و این اواخر ما کمتر اجازه باز شدن دروازه‌مان را داده‌ایم. یکشنبه شب هم هدف‌مان مهار کردن مهاجمان اینتر خواهد بود، به‌خصوص اینکه نقطه قوت آنها خط حمله‌شان است. ایکاردی در چند سال اخیر ثابت کرده که مهاجم سطح بالایی است و باید او را مهار کنیم. ایکاردی خطرناک‌ترین مهاجم اینتر است، اما به نظرم نباید از ایوان پریشیچ هم غافل شویم.

وی در ادامه افزود: این فصل اینتر عملکرد خوبی در سری A داشته و این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، چون ما تنها یک امتیاز کمتر از نراتزوری داریم و اگر با شکست‌شان در جدول هم از آنها پیش بیفتیم، نشانه خوبی برای ما خواهد بود. به‌طور حتم زمان می‌برد تا بازیکنان اینتر بتوانند به درک کاملی از ایده‌های فرانک دی‌بوئر برسند. آنها در لیگ اروپا مقابل اسپارتا پراگ تن به شکست دادند، اما اطمینان دارم که فصل خوبی در انتظار آنهاست.

هافبک بلژیکی جالوروسی که در این تابستان به‌شدت مورد توجه چلسی بود، در توضیح اینکه چرا به این تیم نپیوست، عنوان کرد: از همان روزی اولی که به رم پیوستم، در این باشگاه خوشحال بوده‌ام و به همین خاطر تصمیم گرفتم اینجا بمانم، چون فکر کردم که می‌توانم عملکرد بهتری برای رم داشته باشم. در واقع متقاعد شدم که می‌توانیم با رم به دستاوردهای بهتری دست پیدا کنیم. به‌هر حال از بودن در شهر رم خوشحالم و هرآنچه را که برای آسایش نیاز است، اینجا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.