قائم مقام استقلال خوزستان، گفت: سیدسیروس پورموسوی جزو مربیان خوب فوتبال ایران است و به طور کامل مورد حمایت باشگاه و مدیران است.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد شرایط استقلال و حذف از جام حذفی با شکست مقابل نفت و گاز گچساران گفت: در مورد بازی چه می‌توانم بگویم، بازیکنان ما بازی بدی نکردند و کادر فنی از نفرات جوان استفاده کرد، اما متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه آیا نگران شرایط تیمشان نیستند، چراکه در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته‌اند، تصریح کرد: ما مشکل فنی نداریم و فقط باید مشکل مالی تیم را حل کنیم. مسئولان تیم و باشگاه همچنین مسئولان کارخانه و استانی باید تلاش کنند تا شرایط مالی تیم بهبود پیدا کند وگرنه سال قبل هم در تهران مقابل راه‌آهن شکست خوردیم و از جام حذفی کنار رفتیم. جام حذفی ملاک تعیین وضعیت کمی و کیفی تیم نمی‌تواند باشد.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است، شما دیدید پرسپولیس قدرتمند هم مقابل قشقایی شکست خورد و ذوب‌آهن در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. ما باید تلاشمان را انجام دهیم تا در ادامه مسابقه به وضعیت بهتری برسیم.

پورکیانی در مورد اینکه آیا وضعیت مالی تیمش بهبود پیدا نکرده است، عنوان کرد: خیر، فعلاً همان پرداختی کوچکی که به بازیکنان داشتیم، بوده، اما امیدواریم هرچه زودتر از این وضعیت خارج شویم. کسانی که دوست دارند سهمی در بهبود شرایط تیم داشته باشند، باید از لحاظ مالی به تیم ما کمک کنند، تیم مشکل مدیریتی، فنی و بازیکنی ندارد و تنها مشکل ما در مقطع فعلی بحث مالی است.

وی در مورد اینکه آیا همچنان از سیروس پورموسوی حمایت می‌کنند، عنوان کرد: بله، پورموسوی مورد حمایت باشگاه قرار دارد و او جزو بهترین مربیان لیگ خواهد بود. مدیرعامل باشگاه هم حمایت کاملی از پورموسوی دارد،‌ یک عده دوست دارند به باشگاه استقلال خوزستان بیایند، اما باید تأکید کنم مشکل ما بازیکن، مربی و مدیریتی نیست، بلکه ما مشکل مالی داریم، وگرنه سال قبل از نظر ساختاری و اداری بهترین تیم بودیم و در شرایطی که وضعیت مالی ما مشکلی نداشت، توانستیم با حداقل هزینه به مقام قهرمانی برسیم. این نشان می‌دهد ما مشکل مدیریتی و نفری نداشتیم و تنها مشکل ما مالی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.