سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: امیر قلعه‌نویی قبل از بازی بارها تأکید کرد که حریف را دست کم نگیرم تا در بازی غافلگیر نشویم.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود. می‌دانید جام حذفی جام شگفتی‌هاست و این مسابقات حساسیت بسیار بالایی دارد. در مسابقه‌ای که کاملا فیزیکی بود موفق شدیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد اینکه روز گذشته ۲ تیم بزرگ از گردونه مسابقات حذف شدند، خاطرنشان کرد: اتفاقا قلعه‌نویی قبل از بازی به بازیکنان توصیه می‌کرد در این مسابقه محکم بازی کنند و انگیزه زیادی داشته باشند. چرا که هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌آید و نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت.

ذوالفقاری در ادامه تاکید کرد: جام حذفی میانبر خوبی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. به هرحال ما نگاه جدی به این مسابقات داریم و امیدواریم برنامه‌ریزی هم طوری باشد که با مشکلی روبرو نشویم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه آیا انجام بازی بدون حضور ملی‌پوشان برایشان مشکلی به وجود نیاورد، تصریح کرد: هر تیم باید ۲۵ مهره قوی داشته باشد و نباید خیلی روی این مسئله تمرکز کنم. به هر حال ما به حضور بازیکنان اصلی نیاز داریم اما خوشبختانه در این دیدار نفرات جایگزین هم توانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی در مورد عملکرد خوب محمد ایرانپوریان در زدن ضربات پنالتی تصریح کرد: ایرانپوریان اعتماد به نفس خوبی دارد و هر چند ضربه‌ای که نصیب او شود می‌تواند به گل تبدیل کند. او موقع زدن ضربات پنالتی از اعتماد به نفس کافی برخوردار است و تکنیک لازم را برای چرخاندن مچ پایش هنگام زدن ضربه را دارد. به همین خاطر تمام توپ هایش به گل تبدیل می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.