آقای گل فوتسال جهان گفت: از اینکه ما دیگر نام محمد کشاورز را در بین اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال نمی‌بینیم ناراحت هستم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص خداحافظی محمد کشاورز از بازی‌های تیم ملی اظهار داشت: در ابتدا به کشاورز تبریک و خسته نباشید می‌گویم. به نظرم او در بهترین زمان ممکن تصمیم به خداحافظی گرفت.تیم ملی را به جمع چهار تیم برتر جهان رساند و افتخارات انفرادی خوبی کسب کرد.

وی ادامه داد‌: ناراحتم از اینکه اسم دوست خوبم را دیگر در اسامی تیم ملی فوتسال نمی‌بینم اما مطمئنم که او هر جایی باشد موفق خواهد بود. زمانی که من در ایتالیا بازی می‌کردم انصاری‌فرد بازیکن جوانی را به تیم ملی دعوت کرد که در آن موقع اسمش را نشنیده بودم. پس از اینکه در بازی‌های ماکائو برای اولین بار با یکدیگر در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شدیم بازی او را دیدم که متوجه شدم بازیکن بسیار توانمندی و آینده‌داری است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال یادآور شد: او در همان روزها نشان داد که روز به روز می‌تواند بهتر و بهتر شود و خوشبختانه در روزی از تیم ملی خداحافظی کرد که تیم ملی در جمع چهار تیم برتر جهان بود و قطعا این موضوع همیشه به یادگار می‌ماند. به او و پدر و مادرش که چنین فرزند توانمندی را به جامعه معرفی کردند تبریک می‌گویم. امیدوارم که او بتواند همه جا موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.