مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به اینکه انتقال باشگاه نفت هنوز به صورت قطعی انجام نشده، مالک باشگاه کمی از هزینه کردن نگران است.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اولین دیدار نفت تهران در جام حذفی گفت: ما یکی از بازی‌های تیم دره‌شهر ایلام را دیده باشیم و می‌دانستیم که تیم بدی نیستند. از طرف دیگر جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و شاید بازی به گونه‌ای گره بخورد که دچار مشکل شویم، به همین دلیل کادر فنی تیم را با ترکیب اصلی به میدان فرستاد و توانستیم هم زود به گل برسیم و هم اینکه با تفاضل گل بالا حریف را شکست دهیم.

وی درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی و رقم خوردن اولین شگفتی این مسابقات ادامه داد: واقعیت این است که در جام حذفی از این اتفاقات زیاد می‌افتد و معمولاً تیم‌هایی که در سطح پایین‌تری هستند مقابل تیم‌های بزرگ می‌خواهند خودشان را نشان دهند و از آنجایی‌که چیزی برای از دست دادن ندارند، به آب‌وآتش می‌زنند و اگر تیمی این حریفان را دست‌کم بگیرد، به مشکل می‌خورد. خود ما در بازی با دره‌شهر این موضوع را کاملاً درک کرده بودیم و با همه وجود به زمین رفتیم تا برنده شویم.

مهاجم نفت تهران درخصوص هدف‌گذاری این باشگاه و اینکه برای مربیان این تیم لیگ برتر مهم‌تر است یا جام حذفی، افزود: با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل برای واگذاری باشگاه نفت به وجود آمده بود، زمان از دست رفت، اما علی دایی با ذکاوت تیم خوبی بست. بازیکنانی به نفت آمدند که تیم به آنها نیاز داشت و علی دایی هم شرایط را خیلی خوب مدیریت کرد. با این همه فوتبال ورزشی است که هیچ چیز در آن مشخص نیست، تنها ۷ هفته از لیگ گذشته و ما در جام حذفی هم به جمع ۳۲ تیم راه پیدا کردیم و راه سختی تا پایان داریم. باید با هوش و ذکاوت همین روند را ادامه دهیم؛ چراکه احتمالاً در ادامه راه مشکلاتی برای ما به وجود خواهد آمد و این موضوع کار سختی است که بخواهیم همین روند را ادامه دهیم. امیدوارم مشکل خاصی در ادامه راه برای ما به وجود نیاید و از سوی مدیریت هم حمایت شویم تا بازی به بازی جلو برویم و به اهدافی که داریم، برسیم.

قاضی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی بازیکنان نفت به پایان رسیده یا خیر، گفت: با توجه به اینکه برای واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی یک سری مشکلات به وجود آمد و این انتقال به صورت کامل انجام نشده است، به هر حال مالک باشگاه کمی برای هزینه کردن نگران است. از طرفی ما بازیکنان تمرکزمان روی مسائل فنی است و امیدوارم که مشکلات مالی به ما آسیب نزند. بازیکنان نفت تا اینجای کار بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مطالباتشان را دریافت کرده‌اند و نسبت به سایر تیم‌ها حدود ۲۰ درصد عقب هستیم،‌ اما مسئولان باشگاه قول داده‌اند که این موضوع را برطرف کنند.

وی درباره دیدار هفته هشتم نفت مقابل پرسپولیس و اینکه حذف این تیم از جام حذفی به سود نفتی‌ها خواهد بود یا به ضرر آنها، افزود: به هر حال باید قبول کرد پرسپولیس با باخت دیروز زیر فشار رفته و شرایط خوبی ندارد. حذف پرسپولیس از جام حذفی ناخوشایند بود؛ چراکه کار ما را سخت‌تر می‌کند، چون بازیکنان این تیم با انگیزه بیش‌تری به مصاف ما می‌ایند تا حذف از جام حذفی را فراموش کنند، از طرف دیگر ما هم برای این بازی باانگیزه هستیم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

مهاجم نفت تهران درباره حضور کارلوس کی‌روش در تمرین روز گذشته این تیم خاطرنشان کرد: من یک سال و نیم در تیم ملی همراه با کی روش فیکس بازی کردم، اما بعد از آن مصدومیتی که به آن دچار شدم، به تیم ملی دعوت نشدم. با دیدن کی روش در تمرین دیروز واقعاً انگیزه گرفتم و او را بغل کردم و حضورش در تمرین نفت را خوشامد گفتم، یاد روزهایی افتادم که در تیم ملی او به من انگیزه می‌داد. کی‌روش به من گفت که بازی‌های من را می‌بیند و پیگیر گل‌هایی که می‌زنم، هست و توصیه کرد که همین روند را ادامه دهم.

قاضی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم امیدوار است به تیم ملی دعوت شود،‌ افزود: قطعاً همین‌طور است و یکی از برنامه‌هایی که من دارم این است که آن‌قدر روند خوبم را ادامه دهم تا بازهم به تیم ملی دعوت شوم. مطمئناً هر زمان که کی‌روش صلاح بداند پیراهن تیم ملی را می‌پوشم، هدف من امسال این است که دیده شوم و می‌دانم کار سختی در پیش دارم، اما قطعاً با زحمت زیاد به آن خواهم رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.