پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید به خاطر شرکت کردن این تیم در جام حذفی بدون بازیکنان ملی‌پوش و حذف از این رقابت‌ها نمی‌توان به برانکو ایوانکوویچ خرده گرفت.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی، گفت: با وجود اینکه فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اختیار داده بود بدون ملی پوشانش می‌تواند در جام حذفی شرکت نکند، اما برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت در این رقابتها به میدان برود. نمی‌دانم نیت برانکو چه بوده است ولی نمی‌توان از این تیم و سرمربی‌اش خرده گرفت.

وی افزود: به هر حال عدم حضور ملی پوشان یک فرصت را برای بازیکنان جوان فراهم کرده بود تا به میدان بروند. من برانکو را قبول دارم. او مربی پخته و با تجربه‌ای است و قطعا از این کارش یک نیت داشته است. برای همین باید با خود او در اینباره صحبت کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: با این حال به خاطر از دست دادن این فرصت خوب و حذف از این رقابتها متاسفم. احترام زیادی هم برای تیم قشقایی شیراز قائلم ولی این تیم در مراحل بعدی جام حذفی به مشکل خواهد خورد.

آشتیانی در پایان درباره حضورش در جلسه پیشکسوتان پرسپولیس و بیانیه باشگاه علیه شرکت پیشکسوتان، گفت: مگر زمانی که همایون بهزادی فوت کرده بود و مسئولان تیم و باشگاه در مراسم ختم بهزادی حضور نداشتند، ما بیانیه صادر کردیم؟! در جلسه هفته گذشته برای علی پروین مراسم جشن تولد گرفته شد و خیلی از پیشکسوتان هم حضور داشتند. باشگاه به اندازه کافی به پیشکسوتانش بی احترامی کرده است. مگر ما به آنها چیزی گفته‌ایم؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.