پپ گواردیولا و پوچتینو، سرمربیان تیم های منچستر سیتی و تاتنهام در نشست خبری پیش از بازی هفته هفتم لیگ برتر به تعریف و تمجید از هم پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم های تاتنهام و منچستر سیتی فردا شب (شنبه) در حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس رو در روی هم قرار می گیرند.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی در نشست خبری پیش از این بازی اعلام کرد که همواره طرفدار تیم تاتنهام و سبک بازی تیم های تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی این تیم بوده است.

وی در این رابطه گفت: پوچتینو از همان آغاز کارش در تیم اسپانیول سبک بازی تهاجمی با فشار زیادی را در برنامه هایش قرار داد. این روش اوست و الان در تاتنهام بازیکنان بهتری را برای اجرای این تاکتیک خود در اختیار دارد. من فکر نمی کنم که پوچتینو یکی از بهترین مربیان لیگ برتر باشد، بلکه او یکی از بهترین مربیان جهان است.

سرمربی منچستر سیتی در ادامه تعریف هایش از تیم تاتنهام و سرمربی آرژانتینی این تیم گفت: سبک فعلی بازی تیم تاتنهام را خیلی دوست دارم. زمانی که جوان بودم و می خواستم مربی شوم بازی های تیم تاتنهام را نگاه می کردم. دوست داشتم تیم من نیز همانند تاتنهام بازی کند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی ۴۴ ساله تیم تاتنهام نیز همتای خود در منچستر سیتی را ستایش کرد و گفت: گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است. او خودش را در بارسلونا و بایرن مونیخ به اثبات رساند و حالا به منچستر سیتی آمده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.