سرمربی تیم قشقایی گفت: اگر از ما حمایت کنند، ۲ سال دیگر در لیگ برتر آقایی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر اکبری در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: ما امروز همه کار کردیم و کارهایی را انجام دادیم که در تمرین آنها را مرور می‌کردیم و باتوجه به موجودی و ظرفیت خودمان کار کردیم. البته پیش‌بینی نمی‌کردیم که بتوانیم پرسپولیس را ببریم و فقط آمده بودیم از آنجا که چند سال است فوتبال شیراز در مملکت دیده نمی‌شود، عملکرد خوبی داشته باشیم و به بازیکنان گفتیم که این بازی یک نمایشگاه فوتبال است.

وی ادامه داد: به بازیکنان گفته بودیم که خیلی از شماها در فوتبال به حق خودتان نرسیدید و یک سری دیگر جوان هستید و می‌توانید آینده قشقایی باشید. وظایف هر بازیکن را به آنها گوشزد کرده بودیم و به آنها گفته بودیم می‌توانید کارهای بزرگ انجام بدهید. قبل از بازی به بازیکنان گفتیم که اگر وظایف خودتان را انجام دهید،‌ خودبه‌خود برنده می‌شوید. ما فقط برای این بازی این حرف را نزدیم، حتی برای لیگ دو هم این صحبت را انجام دادیم، قبلاً هم گفته بودم که نیمکت ما بدون استرس برای این بازی خواهد بود. ما امروز با تیمی بازی کردیم که فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌کند و برانکو در ابتدا بازیکن‌سالاری را در پرسپولیس از بین برد.

سرمربی قشقایی تصریح کرد: پرسپولیس یک تیم منسجم است و کار ما امروز سخت بود، اما اگر ملی‌پوشان این تیم بودند، به‌مراتب بهتر بازی می‌کردیم. بازیکنان ما امروز بسیار زیاد دویدند و هر ۱۱ نفر تبدیل به یک نفر شده بودند و با اقتدار در کارهای دفاعی و هجومی کار کردیم، اما اگر نیمه اول گل دوم را می‌زدیم، بهتر بود. خدا را شکر می‌کنم که این تیم متعلق به ترک‌‌‌زبانان مملکت است و هر کجا که می‌رویم از ما حمایت می‌کنند. قبلاً پرسپولیس و استقلال به شیراز که می‌آمدند، فقط ۱۰ درصد سکوها از تیم شیرازی حمایت می‌کردند، اما الان شیراز درحال تبدیل شدن به تبریز، انزلی و... است. ما پتانسیل کارهای بزرگی داریم، اما باید از ما حمایت شود. کار مشکل است، اما مطمئن باشید اگر از ما حمایت کنند، ۲ سال دیگر در لیگ برتر آقایی می‌کنیم،‌ نه اینکه مثل آسانسور سقوط کنیم.

اکبری در مورد داوری بازی هم افزود: ما همیشه به بازیکنانمان می‌گوییم که به داوری کمک کنید؛ چراکه آنها هم مثل ما انسان هستند و اشتباه می‌کنند. وظیفه بازیکنان فقط بازی کردن است و داور، ناظر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.