سرمربی تیم قشقایی شیراز معتقد است که اگر بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در بازی امروز (جمعه) حضور داشتند، کار تیمش راحت‌تر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اصغر اکبری، سرمربی تیم قشقایی شیراز پس از اینکه موفق شد پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی حذف کند، در نشست خبری گفت: پیش‌بینی نمی‌کردیم که پرسپولیس را شکست دهیم و حذف کنیم. ما منظم بازی کردیم و انتظار یک بازی خوب را داشتیم، اما اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، برای خودمان هم دور از انتظار بود.

وی افزود: امروز به بازیکنانم گفتم که این بازی برای شما یک نمایشگاه است. مقابل تیمی بازی کردیم که فراتر از آسیا بود و پرسپولیس تیم قدرتمندی داشت. به اعتقاد من اگر پرسپولیس امروز ملی‌پوشانش را داشت، ما راحت‌تر بازی می‌کردیم، چون بازیکنانم انگیزه داشتند.

اکبری با اشاره به بزرگی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: ۱۶ سال پیش و زمانی که برانکو به ایران آمد، اولین کاری که کرد مبارزه با بازیکن سالاری بود. او در پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته و مجموعه خوبی ساخته است. کار ما امروز خیلی سخت بود، چون بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نبودند و اگر بودند ما باتوجه به داشته‌هایی که داشتیم، بهتر بازی می‌کردیم. با این حال بازیکنان ما دوندگی‌شان بهتر از پرسپولیس بود و ۱۱ نفر ما به یک نفر تبدیل شده و با نظم بازی کردند. به نظرم اگر نفرات جلوی ما خودشان را بیشتر باور داشتند، در نیمه اول گل دوم را می‌زدیم.

سرمربی تیم قشقایی با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این تیم متعلق به ترک زبان‌های کشور است. خدا را شکر می‌کنم که وقتی پرسپولیسی‌ها قبلاً به شیراز می‌آمدند فقط ۱۰ درصد ورزشگاه متعلق به تیم میزبان بود، اما امروز ترک زبان‌های شیراز و قشقایی‌ها ورزشگاه را متعلق به خودشان را کرده بودند و امروز می‌بینیم شیراز هم مانند تبریز، انزلی، اهواز و... شده است. اگر از این تیم حمایت شود می‌توانیم تا چند سال دیگر در فوتبال ایران آقایی کنیم. نه اینکه به لیگ برتر بیاییم و تبدیل به آسانسور شویم، بلکه می‌توانیم در فوتبال ایران آقایی کنیم.

وی در خصوص مسائل داوری اظهار داشت: اجازه بدهید در خصوص داوری صحبت نکنم و به بازیکنانم هم گفته‌ام صحبت نکنند. باید از داور حمایت کنیم تا کار خودش را انجام دهد و همانطور که ما اشتباه می‌کنیم و دروازه خالی را بیرون می‌زنیم، داور هم اشتباه می‌کند. ما در لیگ دسته دوم هم ممکن است با اشتباهات زیادی از سوی داوران روبه‌رو شویم، اما به بازیکنانم گفته‌ام که به هیچ‌وجه به داور اعتراض نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.