سرمربی تیم ملی اسپانیا از دو بازیکن چلسی برای حضور در بازی‌های پیش روی ماتادورها در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت به عمل نیاورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اسامی ملی‌پوشان این کشور را برای بازی‌های هفته آینده مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایتالیا و آلبانی اعلام کرد که در این فهرست نام سسک فابرگاس و سزار آسپیلیکوئتا، دو بازیکن چلسی به چشم نمی‌خورد.

فابرگاس در این فصل نتوانسته نظر سرمربی خود آنتونیو کونته را برای میدان دادن به او در ترکیب اصلی چلسی در لیگ برتر جلب کند و به این ترتیب همچون اردوی قبلی ماتادورها در ماه آگوست، فرصت همراهی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ را از دست داده است. هم‌تیمی ۲۷ ساله او، آسپیلیکوئتا هم با اینکه جزو بازیکنان ترکیب اصلی چلسی در این فصل بوده، نتوانسته نظر لوپتگی را جلب کند.

در حالی که فابرگاس و آسپیلیکوئتا فرصت بازی برای تیم ملی اسپانیا از دست داده‌اند، خوسه کایخون، هافبک هجومی ناپولی که از سال ۲۰۱۴ به اردوی ماتادورها دعوت نشده بود، دوباره به هموطنانش ملحق می‌شود. او در این فصل شروع خوبی داشته و در شش بازی‌اش در سری A پنج گل زده است.

عجیب‌ترین تصمیم لوپتگی برای فهرست بازیکنان اردوی تیم ملی اسپانیا اما شاید دعوت شدن ایسکو، هافبک رئال‌مادرید باشد که در این فصل تنها ۵۴ دقیقه برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است. این در حالی است که هم تیمی جوان‌تر مارکو آسنسیو که این فصل بهتر از او هم بازی کرده است، در میان ملی‌پوشان اسپانیا جایی ندارد.

فهرست ملی‌پوشان اسپانیا برای بازی‌های هفته آینده به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: په‌په رینان(ناپولی)، داوید دخه‌آ(منچستریونایتد) و سرخیو ریکو(سویا)مدافعان: ناچو(رئال‌مادرید)، جوردی آلبا(بارسلونا)، دنی کارواخال(رئال‌مادرید)، سرخیو راموس(رئال‌مادرید)، جرارد پیکه (بارسلونا)، خاوی مارتینس(بایرن‌مونیخ) و سرخی روبرتو(بارسلونا)هافبک‌ها: کوکه(اتلتیکومادرید)، سائول نیگوئس(اتلتیکومادرید)، داوید سیلوا(منچسترسیتی)، سرخیو بوسکتس(بارسلونا)، تیاگو آلکانتارا(بایرن‌مونیخ)، آندرس اینیستا(بارسلونا) و ایسکو (رئال‌مادرید)مهاجمان:نولیتو(منچسترسیتی)، خوسه کایخون(ناپولی)، لوکاس واسکز(رئال‌مادرید)، ویتولو(سویا)، دیه‌گو کاستا(چلسی) و آلوارو موراتا(رئال‌مادرید)

تیم ملی اسپانیا پنجشنبه هفته آینده میهمان ایتالیا است و سه روز پس از آن برابر آلبانی قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.