بازیکن ایرانی تیم دینامو زاگرب به‌دلیل مصدومیت در بازی هفته یازدهم لیگ کرواسی نیز جایی در فهرست ۱۸ نفره این تیم نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب روز گذشته (پنجشنبه) اولین تمرین خود را زیر نظر ایوالیو پتف، سرمربی جدید بلغارستانی انجام داد تا مهیای بازی هفته یازدهم لیگ کرواسی برابر هایدوک اسپلیت شود.

سایت عصر کرواسی با انتشار گزارشی از اولین تمرین دینامو زاگرب تحت هدایت ایوالیو پتف اشاره‌ای هم به وضعیت علی کریمی، بازیکن ایرانی این تیم کرده است.

در خبر این سایت کروات آمده است: ۲۴ بازیکن در تمرین تیم دینامو حضور پیدا کردند، اما علی کریمی و ماتل در همان آغاز از سایرین جدا شدند. این دو بازیکن هنوز به آمادگی جسمانی لازم جهت شرکت در تمرینات گروهی دست نیافته‌اند و حتی به بازی هفته یازدهم برابر هایدوک نخواهند رسید.

علی کریمی در ۱۰ بازی اخیر دینامو زاگرب در لیگ کرواسی فقط ۱۹ دقیقه به میدان رفته و در سایر بازی‌ها جایی در فهرست ۱۸ نفره این تیم نداشته است. این بازیکن ایرانی همچنین در هیچ‌کدام از دیدارهای دینامو زاگرب در مراحل حذفی و گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است.

باشگاه دینامو زاگرب کرواسی پس از اخراج زلاتکو کرانچار از سمت سرمربیگری، ایوالیو پتف بلغارستانی را جایگزین وی کرد. این تیم هم‌اکنون با ۲۲ امتیاز در جایگاه سومی جدول رده‌بندی لیگ کرواسی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.