سرمربی تیم ولز از مصدومیت آرون رمزی، ستاره آرسنالی خود ابراز نگرانی کرد و از امکان آماده نشدن وی برای بازی با صربستان در ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رمزی که در بازی نخست لیگ جزیره تیم آرسنال مقابل لیورپول از ناحیه همسترینگ مصدوم شد هنوز مشخص نیست پس از شش هفته چه موقع از کمند مصدومیت خارج می‌شود.

کریس کولمن، مربی تیم ولز ضمن ابراز ناراحتی از نبود این بازیکن در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در هفته آتی گفت: امکان دارد که به بازی ماه آینده نیز نرسد که این نگران کننده است. این ستاره در ۳ مسابقه از ۱۰ بازی ما در این رقابت حضور نداشته که بسیار سخت برای ما می‌گذرد.

رمزی که در رقابت یورو ۲۰۱۶ به همراه یارانش به جمع چهار تیم پایانی پیوسته بود تنها بازیکنی بود که در بازی افتتحایه لیگ جزیره برای آرسنال بازی کرد که ونگر پس از مصدومیت وی اعلام داشت:باید به وی استراحت می‌دادم.

حال مصدومیت این بازیکن شش هفته به طول انجامیده و کولمن در این رابطه اظهار داشت: من نمی‌دانم در این شش هفته روند مصدومیت وی چگونه گذشته است اما روانشناس تیم ولز را برای صحبت با این تیم خواهم فرستاد. طی صحبتی که هفته پیش با کونلی، روانشناس ولز داشتم اعلام کرده که رمزی در تمرینات آرسنال دوباره مصدوم شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم که رمزی با سخت تلاش کردن روند بهبودی خود را تسریع بخشد و به میادین بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.