تعدادی از هواداران شیرازی پرسپولس وقتی با بی‌توجهی بازیکنان این تیم مواجه شدند علیه تیم محبوب خود شعار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود که ساعاتی قبل از این دیدار حواشی در هتل محل استقرار سرخپوشان و همچنین ورزشگاه حافظیه دیده شد.

* حدود یکصد هوادار شیرازی از ساعت ۱۰ صبح مقابل هتل چمران محل اقامت پرسپولیسی‌ها مستقر شده بودند تا با بازیکنان و مربیان این تیم عکس یادگاری بگیرند.

* ازدحام جلوی هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها باعث شده بود تا مأموران انتظامی زیادی برای برقراری نظم در جلوی هتل به این محل بیایند.

* هیچ‌کدام از بازیکنان و مربیان پرسپولیس تا ساعت ۱۳ به لابی هتل نیامدند و همین مسئله باعث دلخوری هواداران شیرازی شده بود. این دلخوری باعث شد تعدادی از آنها حتی علیه بازیکنان و مربیان تیم محبوب خود شعار بدهند.

* ساعت ۱۳ بازیکنان و مربیان پرسپولیس به سختی هتل چمران را به مقصد ورزشگاه حافظیه ترک کردند. این درحالی بود که هوادارانی که جلوی هتل مستقر بودند به‌طرز عجیبی علاقه‌مندی خود را به سرخپوشان نشان می‌دادند.

* برانکو ایوانکوویچ به‌خاطر محبوبیت زیادی که کسب کرده است توسط چند همراه توانست به سختی از میان هواداران عبور کرده و سوار اتوبوس شود.

* ازدحام جمعیت جلوی اتوبوس پرسپولیسی‌ها باعث شد بین مأموران نیروی انتظامی و برخی هواداران درگیری به‌وجود بیاید.

* هواداران پرسپولیس که ساعات زیادی جلوی هتل حضور داشتند، زمانی که بازیکنان و مربیان تیم سوار اتوبوس شدند به آنها اعتراض کردند که چرا توجهی به احساسات آنها نمی‌شود.

* هجوم تعداد زیادی هوادار به اتوبوس سرخپوشان باعث شد ماشین نیروی انتظامی اتوبوس این تیم را اسکورت کند.

* زمانی که مأموران انتظامی دیدند تعدادی از هواداران سعی دارند جو مقابل هتل را متشنج کنند، برخی از این هواداران را دستگیر کردند.

* هواداران شیرازی از ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه حافظیه مستقر شده‌اند و تا ساعت ۱۳ نیمی از ورزشگاه حافظیه در تسخیر هواداران پرسپولیس درآمده است. این در شرایطی است که مدیرعامل باشگاه قشقایی مدعی شده بود با خرید بلیت‌های این مسابقه اجازه نخواهد داد تماشاگران تیم میهمان راهی ورزشگاه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.