سرمربی نراتزوری باخت سنگین تیمش برابر نماینده جمهوری چک در لیگ اروپا را به نگرش نادرست بازیکنان خود در این بازی ربط داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (پنجشنبه) در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه ۳ بر یک در خانه اسپارتا پراگ تن به شکست داد و به این ترتیب دومین شکستش در رقابت‌های اروپایی این فصل را هم متحمل شد. اینتر که دو هفته پیش هم به تیمی از رژیم اشغالگر قدس باخته بود، اکنون در گروه خود (K) قعرنشین است.

فرانک دی‌بوئر، سرمربی نراتزوری در پایان این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: وقتی شما بازی را با رویکردی نامناسب آغاز می‌کنید، دیگر فرقی نمی‌کند که از چه تاکتیکی حرف می‌زنید، چون اول چیزی که اهمیت دارد، داشتن نگرش مناسب نسبت به بازی است. در مورد گل دوم باید بگوییم که ما یک فرصت باورنکردنی را به حریف تقدیم کردیم. دریافت گلی مانند آن قابل قبول نیست. در نیمه دوم، ما کمی بهتر بازی کردیم، اما قطعاً آن عملکردی نبود که من می‌‌خواستم از اینتر ببینم. بعد از ۱۰ نفره شدن‌مان (رانوکیا در دقیقه ۷۵) هم که کار به مراتب سخت‌تر شد و در نهایت ۳ بر یک باختیم.

دی‌‌بوئر افزود: بیش از اندازه توپ را لو می‌دادیم و باید این نقطه ضعف را برطرف کنیم، چون در غیر این‌صورت در چند بازی بعدی کار برای ما بسیار سخت خواهد شد.

سرمربی پیشین آژاکس در ادامه تأکید کرد که دلیل تفاوت فاحش میان عملکردش در سری A و لیگ اروپا، استفاده از سیستم چرخشی برای بازی‌‌های اروپایی نیست.

وی تأکید کرد: بازیکنانی که برابر اسپارتا پراگ بازی کردند، یکشنبه در سری A هم می‌توانند بازی کنند، اما برخی از آنها ماه‌هاست که بازی نکرده‌اند و لیگ اروپا فرصت خوبی بود که به میدان بروند. مشکل ما این است که همه بازیکنانی که وارد میدان می‌شوند، نگرش مناسب ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.