مربی خلع شده تیم ملی انگلیس پس از دو روز از برکنارشدنش نامه‌ای با عنوان &#۱۷۱; سفر ما تازه شروع شده است&#۱۸۷; به تمام بازیکنان سه‌شیرها فرستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سم آلاردایس روز سه‌شنبه به علت منتشر شدن فیلمی از وی در حال آموزش دور زدن قانون نقل و انتقالات موسوم به «قانون شخص سوم مالکیت» به تاجران و سرمایه‌گذاران شرق آسیایی پس از ۶۷ روز از مربی‌گری انگلیس برکنار شد.

حال این مربی دو روز بعد از برکنار شدنش نامه‌ای به تمام بازیکنان فرستاده که فدراسیون فوتبال انگلیس را تحت فشار فراوانی قرار داده است.

متن نامه به این شرح است: بسیار عالی، سفر ما با اولین پیروزی‌مان (پیروزی مقابل اسلوونی در رقابت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸) آغاز شده است. به زودی با ملاقات شما بازیکنان چشم به آینده خواهیم داشت.

نامه آلاردایس به بازیکنان انگلیس شوک عجیبی به فدراسیون وارد کرده است

این متن که امضای آلاردایس پایین آن خورده است در پنج شنبه شب بازیکنان تیم انگلیس را بسیار آشفته کرده و مشخص نیست علت فرستادن این نامه چه بوده است.

فدراسیون انگلیس که به تازگی ۴۰۰۰ هزار لباس تیم ملی که سخن آلاردایس بر روی آن نوشته شده بود و قرار بود در بازی هفته آینده مقابل مالت در رقابت مقدماتی جام جهانی توزیع شود را دور انداخته تحت فشار فراوانی قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.