تبریز - سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت سروش رفیعی و احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: سروش رفیعی باید در تیمی بازی کند که دلش با آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی شامگاه پنج شنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم تراکتورسازی قبل از بازی با فولاد یاسوج در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی اول ما در جام حذفی است و باید در تبریز میزبان فولاد یاسوج باشیم که ما نگاه کاملا حرفه ای به این بازی داریم.

وی با تاکید بر اینکه تراکتورسازی فوتبال خودش را بازی می کند، ادامه داد: حریف را دست کم نمی گیریم، آنها انرژی زیادی برای بازی ما دارند و انگیزه شان بالا است و درمقابل ما در تبریز و مقابل هواداران خودمان بازی می کنیم.

قلعه نویی همچنین با بیان اینکه امسال هم در جام حذفی و هم در لیگ به دنبال قهرمانی هستیم، افزود: باید پاسخ هواداران فوتبال را آذربایجان را با کسب جام بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی سپس ادامه داد: امروز باید در ورزشگاه تمرینی خودمان(ورزشگاه اختصاصی تراکتور) با حریف بازی کنیم که اگر ورزشگاه یادگار امام آماده بود می توانستیم آنجا با حریف خودمان بازی کنیم، ولی هنوز آن ورزشگاه آماده نشده و وضعیت خوبی نیز ندارد.

قلعه نویی به بازدیدش از ورزشگاه یادگار امام اشاره کرد و گفت: باید تا الان این ورزشگاه آماده می شد، نواقص هایی دارد و همچنین چمن آن نیز با زیرساخت هایی که در این چند ماه آماده شده مناسب نیست. باید مدیریت درستی روی این ورزشگاه و به خصوص چمن آن انجام شود.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت سروش رفیعی و احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: سروش رفیعی باید در تیمی بازی کند که دلش با آن تیم است، اگر او به تیم دیگری برود جایگزین برایش می آوریم و ما بازیکنی می خواهیم که دلش با تراکتور باشد. باشگاه نیز باید وضعیت سروش را برای آینده مشخص کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.